ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Maar het zou inderdaad erg fijn zijn als mensen eerst eens kijken of de nick al bestaat die ze willen.
Verwijderd
Behalve die Rotterdamse Terrorist
Verwijderd
Damn wat is iedereen snel
Aannames zijn fataal.
Hmm.. Zoals al vaker verteld: er zijn er toch wel een aantal gewijzigd..Op woensdag 30 januari 2002 15:58 schreef intert0y het volgende:
Of zijn er al succesvolle nickchanges geweest?
En anders lees het topic van Traag maar effe door.. Bij elke usernaam die gewijzigd is, zie je in de statusbalk staan (was <oude nick>)..
Tel ze maar
. w o u t e r . (was: Wouter17)Op woensdag 30 januari 2002 15:59 schreef Cheatah het volgende:
Ja, al genoeg, zoals Wacky (SanderHovestad) Robin Vreuls (robinvreuls) en Phamtom (Phantom_) bijvoorbeeld. En de sint natuurlijk.
Garfield (was: Devil_2000)
NO-perations (was: Operations)
Je vergeet Destruction (was: pier) nog..Op woensdag 30 januari 2002 16:04 schreef Lampie het volgende:
[..]
. w o u t e r . (was: Wouter17)
Hmm.. ik word traag minder snelOp woensdag 30 januari 2002 16:06 schreef Twynn het volgende:
[..]
Je vergeet Destruction (was: pier) nog..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Er zijn al gigantisch veel changes geweest.Op woensdag 30 januari 2002 15:58 schreef intert0y het volgende:
Ik zit ff in de gaten te houden hoe het met de nickchanges gaat in SU.
Het valt me op dat er nog geen een gehonoreerd kon worden en dat mensen maar wat requesten terwijl nicks al bestaan.
Het zal me dus niks verbazen als deze service niet lang meer geboden wordt.
Of zijn er al succesvolle nickchanges geweest?
ps. Het viel me gewoon op en dacht laat ik eens naar jullie reactie vragen?
Ik denk dat je een verkeerde indruk krijgt, doordat het hele karwei redelijk volt gaat.
Zodra het succesvol is, dan verdwijnt het draadje' in SU meteen uit het zicht. Dat is meestal binnen 2 minuten al met al die mods in de buurt
Alleen de probleemgevallen blijven openstaan
Kon niet eens bedanken
Op woensdag 30 januari 2002 16:10 schreef Ultra het volgende:
Yup, was al veranderd voordat ik kon refreshen met deze trage isdn lijn
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/396726d
NOOO!!!Op woensdag 30 januari 2002 16:07 schreef Destruction het volgende:
another succesfull change is reporting to base
[..]
Hmm.. ik word traag minder snel
Ik blijf je gewoon pier noemen hoor
Hoeveel niet gehonoreerd/fout/whatever weet ik niet
[edit]
* ACM doet ook met de 'was: ' hype mee
O..Op woensdag 30 januari 2002 16:13 schreef BrZ het volgende:
[..]
NOOO!!!
Ik blijf je gewoon pier noemen hoor
[edit]
Hey ACM (was: Moderator ANS) : heftugg!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Kun je wel he? Snel effe in de db lopen prutsen?Op woensdag 30 januari 2002 16:18 schreef ACM het volgende:
* ACM doet ook met de 'was: ' hype mee
Nee, die nick houd ikOp woensdag 30 januari 2002 16:07 schreef Destruction het volgende:
Hmm.. ik word traag minder snel
En jij kunt niet meer nickchangen, dan heb ej al gedaan
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
LOLOp woensdag 30 januari 2002 16:45 schreef Traag het volgende:
[..]
Nee, die nick houd ik
En jij kunt niet meer nickchangen, dan heb ej al gedaan
Ik was al gemeld voordat ik mezelf meldde:
Op woensdag 30 januari 2002 16:06 schreef Twynn het volgende:
[..]
Je vergeet Destruction (was: pier) nog..
en natuurlijkOp woensdag 30 januari 2002 16:04 schreef Lampie het volgende:
[..]
. w o u t e r . (was: Wouter17)
Operations (was: AE)
(om de boel lekker ingewikkeld te maken
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Pier...Op woensdag 30 januari 2002 16:07 schreef Destruction het volgende:
Pier heeft zijn nick verandert
wat heb je gedaaaaaaaaan?
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Moet jij niet vragen of je kan veranderen pierkwamOp woensdag 30 januari 2002 18:17 schreef pierkwam het volgende:
[..]
Pier...
wat heb je gedaaaaaaaaan?
nu kan het
Verwijderd
Heeft ie niks beters te doen ofzo?
Ik denk (hoop) dat als de modjes zo'n soort request krijgen ze eerst een mailtje zullen sturen om de aanvraag te bevestigen alvorens het uit te voerenOp woensdag 30 januari 2002 18:38 schreef Nielsz het volgende:
Wat is bij de weg de policy voor sukkels die niet uitloggen op school? En waar hun vriendjes snel een SU plaatsen zodat hun naam veranderd word in : "ikbeneensukkel". Mag hij dan weer terugveranderd worden?
De nick kon toch maar 1 keer veranderen door Topix las ik gisterOp woensdag 30 januari 2002 18:38 schreef Nielsz het volgende:
Wat is bij de weg de policy voor sukkels die niet uitloggen op school? En waar hun vriendjes snel een SU plaatsen zodat hun naam veranderd word in : "ikbeneensukkel". Mag hij dan weer terugveranderd worden?
Verwijderd
ik kan helemaal niet iets vinden waar je je nick kan veranderen??
niet dat ik dat 1,2,3 wil
maar ikke niet vind
[EDIT]
[topic=395962/1/50]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
aghaOp woensdag 30 januari 2002 19:57 schreef Kezmanatic het volgende:
Mededelingenforum misschien
[EDIT]
[topic=395962/1/50]
mmm, nu die mogelijkheid er eenmalig is.....
hoe lang is deze actie er??
dan kan ik er nog ff rustig over na denken
via de DB kan allesOp woensdag 30 januari 2002 19:24 schreef OProg het volgende:
[..]
De nick kon toch maar 1 keer veranderen door Topix las ik gister
Idd, dat is onze eigen restrictieOp woensdag 30 januari 2002 20:05 schreef DR het volgende:
[..]
via de DB kan alles
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik ging er ook al vanuit dat je in de DBase kon blijven wijzingen, maar ik had dit nog in mijn gedachte:Op woensdag 30 januari 2002 20:25 schreef JvS het volgende:
[..]
Idd, dat is onze eigen restrictie.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12085851#12085851
Namen kunnen maar 1 keer veranderd worden. Het script dat daarvoor gebruikt wordt, staat gewoon simpelweg geen tweede keer toe. Plus dat er inderdaad voor ons zichtbaar is dat de naam veranderd is.
Verwijderd
ik heb dus iemand een verkeerde naam gegeven. Inmiddels is dit gelukkig opgelost
Op woensdag 30 januari 2002 23:06 schreef DR het volgende:
* Prutser_IA mag zichzelf nu officieel prutser noemen
ik heb dus iemand een verkeerde naam gegeven. Inmiddels is dit gelukkig opgelost
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Dat is men aan het uitzoekenOp woensdag 30 januari 2002 20:29 schreef War_4_L het volgende:
mag je * en + in je naam hebben??
Op woensdag 30 januari 2002 23:06 schreef DR het volgende:
* DR mag zichzelf nu officieel prutser noemen
Ben ik blij dat Grrrrrene dat voor mij via de mail gedaan heeftOp woensdag 30 januari 2002 23:06 schreef DR het volgende:
* DR mag zichzelf nu officieel prutser noemen
Thanks Grrrrrene
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Bedoel je mij ?Op woensdag 30 januari 2002 15:59 schreef ItSnows het volgende:
Kan aan mij liggen maar ik zie alleen maar wijzigingen langskomen die ook uitgevoerd zijn.
Behalve die Rotterdamse Terrorist
<----- Check
naja, bij mij is het wederom gelukt
Verwijderd
Op woensdag 30 januari 2002 15:59 schreef Cheatah het volgende:
Ja, al genoeg, zoals Wacky (SanderHovestad) Robin Vreuls (robinvreuls) en Phamtom (Phantom_) bijvoorbeeld. En de sint natuurlijk.
DE sint ben ik nu ja
/me is er echt heel blij mee
Zo blij dat ik net in LA een hele lange reactie gepost heb bij een klacht
Ik vond die "82 TM" wel koeler 1337 staanOp vrijdag 01 februari 2002 00:03 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
DE sint ben ik nu ja
/me is er echt heel blij mee
Zo blij dat ik net in LA een hele lange reactie gepost heb bij een klacht