Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Soms wil het wel es een conflictje opleveren tussen 2 kaarten, maar ze hbben altijd meerdere (verschillende) kaarten bij zich zodat het altijd wel werkt. geen enkel probleem dus...
Hoe je die shit van die kabelaars kan omzeilen kun je allemaal lezen op www.linux-nl.cx
OK jongens bedankt.
Een vriend vamme heeft trouwens ook kabel en een netwerkje, probleem loos... is dus puur gelul van de kabelaars , leek me ook al sterk.... :-)
Een vriend vamme heeft trouwens ook kabel en een netwerkje, probleem loos... is dus puur gelul van de kabelaars , leek me ook al sterk.... :-)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ja bij essent@home houden ze niet zo van netwerken enzo... een netwerk aanleggen zou onmogelijk zijn (op mijn vraag "waarom" begon de monteur onzin uit te kramen).
Toen de monteur langskwam zat er in mijn pc al een netwerkkaart (voor LAN-partys) en die gast begon te vertellen dat ik daar nooit meer aan mee kon doen omdat de instellingen niet gewijzigd zouden kunnen/mogen worden...
Was echt heerlijke bullshit....
Btw, ik ken 2 mensen met een succesvol @home netwerk
Geen enkel probleem dus idd
Toen de monteur langskwam zat er in mijn pc al een netwerkkaart (voor LAN-partys) en die gast begon te vertellen dat ik daar nooit meer aan mee kon doen omdat de instellingen niet gewijzigd zouden kunnen/mogen worden...
Was echt heerlijke bullshit....
Btw, ik ken 2 mensen met een succesvol @home netwerk
Dat vermoeden had ik dus al IceStorm, dat ze uit commercieel oogpunt dit soort shit ophangen om te voorkomen dat met een heel flatgebouw van internet voorziet d.m.v. een LAN.
Sukkels....
Sukkels....
Verwijderd
dat een netwerk nog niet mogelijk is houdt dan dat je niet direct via een hub alle pc's (max drie ) op hun netwerk mag/kan aansluiten dus dat je het gewoon effe via een proxy moet doen ;-)
(als je volgens de legale manier de drie pc's aan het internet sluit kost dat je ongever F 10 ,- extra per pc geloof ik)
(als je volgens de legale manier de drie pc's aan het internet sluit kost dat je ongever F 10 ,- extra per pc geloof ik)
Verwijderd
Ik heb thuis ook mijn kabel verbinding liggen te verdelen over een pc en 2 laptops, werkt perfect, alleen downloaden loopt niet, op de clients, max. 30kb/sec, mijn pc (server) min. 50kb/sec, max. 500kb/sec en hoger
Black-Lockx >> welk router programma gebruik je ?? ik zou je toch sterk winroute aanraden.. dan verlies je zeker weten geen snelheid !! heb het ook lopen.. met een 100mbit netwerkje.. waar nog 2 computers aan hangen..
perfect loopt het !!
perfect loopt het !!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
toen die gast van chello bij mij langskwam zag hij ook mijn netwerkje (4 pc's), had er verder geen problemen mee maar toen netwerk kaartje van hem niet direct wilde werken heeft hij mijn netwerk kaartje eruit gegooid zodat het wel werkte. Je moet zelf maar uitzoeken om het te gelijk aan de praat te krijgen was zijn mening (ging vrij makkelijk).
hij zei ook dat het dan een stuk trager zou worden, dat hij dat van verschillende mensen had gehoord maar ik haal hier met clients en server gewoon de max 1.5Mbit/s
als je een extra ip koopt (fl.10,-) krijgt die dan ook een upstream van 128k zodat je bij elkaar 256k hebt ?
kan dat bij chello ook of is dat iets van @home ?
hij zei ook dat het dan een stuk trager zou worden, dat hij dat van verschillende mensen had gehoord maar ik haal hier met clients en server gewoon de max 1.5Mbit/s
als je een extra ip koopt (fl.10,-) krijgt die dan ook een upstream van 128k zodat je bij elkaar 256k hebt ?
kan dat bij chello ook of is dat iets van @home ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Pagina: 1