hoe zonnet mail forwarden?

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23584

Topicstarter
Ik heb een zonnet email en een planet emailadres. Nu word ik gek van dat zonnet gedoe dat het elke keer voor geen mter meer doet. Ik ga dus mijn zonnet niet mer gebruiken maar hoe kan ik die mail forwarden? en/of automatisch een reply mailtje laten sturen aan iemand die nog wel op dat oude zonnet mailadres mailt??

wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Via de webmail:

Automatisch antwoord

Als je een tijd onbereikbaar bent omdat je bijvoorbeeld op vakantie gaat, kan je automatisch een bericht laten versturen naar iedereen die jou berichten heeft gestuurd. Om van deze mogelijkheid gebruik te maken doe je het volgende:
Klik op de knop Zet automatisch antwoord aan
Vul in het tekst-veld het bericht in dat je wilt laten versturen.
Klik op de knop 'bewaar wijzgingen' om het automatisch antwoord te activeren.
Om het automatisch antwoord weer te deactiveren, moet je nogmaals op de knop Zet automatisch antwoord aan klikken en op de knop bewaar wijzigingen klikken om de wijzigingen door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bij zonnet kan ik die functie nergens vinden? :? waar staat ie dan? en nu is zonnet webmail alweer (zucht) down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

verbazend van zonnet moet je maar een betaald abbo nemen
heb je geen gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[quote]Op woensdag 30 januari 2002 18:10 schreef finelookingme het volgende:
verbazend van zonnet moet je maar een betaald abbo nemen
heb je geen gezeik
[/quote

ik heb ook een betaald abbo. Zit bij Planet internet maar ik had altijd een emailadres die ik opgaf als ik verwachtte dat ik misschien reclame zou kunnen krijgen. Maar nu ben ik zonnet zat. En gebruik ik mijn planet email alleen maar.