Toon posts:

casema, file #1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik word hier zo langzamerhand strontziek van hoor.. ik heb dus casema, en de laatste 4/5 dagen wordt ik gewoon gedisconnect voor 10-60 minuten zonder aankondiging ofzo!
eergister (dinsdag) heb ik zelfs de hele avond zonder internet gezeten...

dit is echt om te huilen :'(

en waarom ze offline gaan op zulke vreemde tijden is mij ook een raadsel (eind van de middag/avond)... kunnen ze het niet 's ochtends om 5 uur doen ofzo?

nu vraag ik me eigenlijk af of hier iemand komt die bij casema (den haag) zit ofzo, en die kan uitleggen wat er aan de hand is.. want veel meer dan wachten kan ik niet :(

Verwijderd

Effe wachten ..... PIZZA

Ach, ik ben ook een lotgenoot, maar als ik even op Casema moet wachten ga ik even naar mijn afreageerkamertje om een 36-delig servies in puin te rammen.
Is wel een relatief duur grapje hoor, maar lucht wel enorm op.

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Dinsdag 9 mei (van 20:00 tot 1:00 ongeveer)was er inderdaad een grootschalige storing in regio Haaglanden. Heb er zelf ook flink last van gehad.....

Verwijderd

Casema is een storing :(

Casema staat voor al het kwade in deze wereld...

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:48
Ja, er was idd een grote storing, waar ze nog een tijdje problemen mee hadden.
Gister had ik nog de helpdesk gebeld om te vragen wat the fok er nu weer aan de hand was, maar het bleek dat ze nog steeds niet alles goed hadden gemaakt, ik zeg, maar waarom maken jullie het dan niet goed als er dinsdag ook al een grote storing was?, en toen werd het stil aan de lijn...
Ik had de laatste tijd weinig te klagen over casema , maar ik vond dit wel erg vervelend :(