Ik word helemaal gek van vastlopers de laatste tijd! soms wel een paar keer in een uur!
De computer staat dan helemaal vast, en er komt een hele hoge harde PIEP uit de speakers vandaan (dus via mn stereo). Het gebeurt opvallend vaak als ik Winamp aan heb staan, maar het komt ook voor dat Winamp niet aanstaat en hij evengoed crashed.. (bv. in Visual Basic, en gister in Flash 5)..
Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?? Ik wil dit nu echt heel erg graag oplossen want ik word er echt helemaal gek van!!
Gister ook heleboel gegevens voor school kwijtgeraakt..
Het is een AMD Athlon 1.4ghz, niet overclocked. Soundkaart is een Soundblaster Live 5.1, en videokaart een Geforce 2 MX.. 512mb ram.. 40 gig.. Als ik nog meer specs moet geven laat het dan ff weten..
Please help..
Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?? Ik wil dit nu echt heel erg graag oplossen want ik word er echt helemaal gek van!!
Het is een AMD Athlon 1.4ghz, niet overclocked. Soundkaart is een Soundblaster Live 5.1, en videokaart een Geforce 2 MX.. 512mb ram.. 40 gig.. Als ik nog meer specs moet geven laat het dan ff weten..
Please help..