Vraag..... hoe dom het ook klinkt. Een collega van mij zegt dat het mogelijk is om in HMTL een formulier te maken waar je je naam en gegevens intikt en vervolgens op de verzend knop per e-mail naar de admin wordt gestuurd ZONDER php, asp, cgi te gebruiken. Is dat mogelijk? Ja of nee? En ook zonder een post mail(php, asp, cgi) property. Gewoon in strak HTML. Nix extra's.
Klopt,%20maar%20dan%20krijg%20je+volgens%20mij+wel%20een behoorlijk%20zooitje%20in%20je%20mail..
Zoiets
Zoiets
Als je alleen zelf niks wil maken, kijk dan eens op 321free.com. Je krijgt na het versturen van een form wel een iri popupje, maar het scheelt een boel werk...Op woensdag 30 januari 2002 15:15 schreef SilverAkira het volgende:
Vraag..... hoe dom het ook klinkt. Een collega van mij zegt dat het mogelijk is om in HMTL een formulier te maken waar je je naam en gegevens intikt en vervolgens op de verzend knop per e-mail naar de admin wordt gestuurd ZONDER php, asp, cgi te gebruiken. Is dat mogelijk? Ja of nee? En ook zonder een post mail(php, asp, cgi) property. Gewoon in strak HTML. Nix extra's.
Zo niet, dan wordt het inderdaad alsnog proggen om alle %-meuk uit je mailtje te filteren met een ascii-tabelletje
Zo scherp als een voetbal!
Daar hebben ze programmaatjes zat voor gemaakt die bv te vinden zijn op download.com.Op woensdag 30 januari 2002 15:25 schreef Reptile209 het volgende:
[..]
Zo niet, dan wordt het inderdaad alsnog proggen om alle %-meuk uit je mailtje te filteren met een ascii-tabelletje
code:
1
2
3
4
| <form action="mailto:siverakira@provider.nl"> <input type="subject" name="subject"> <input type="submit" name="submit"> </form> |
Zoiets dus, maar dan gaat het wel via de email client van de bezoeker, wil je een form mailen zonder tussenkomst van de bezoeker zul je echt aan frontpage extensions, php, cgi etc etc moeten.
Pagina: 1