Gratis domein registraties... wie kent namezero?

Pagina: 1
Acties:

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Topicstarter
Iemand wees mij op de site http://www.namezero.com / waar je kennelijk "gratis" een .com, .net of .org domein kan krijgen, inclusief popmail etc etc.

Nu geloof ik dat niet, maar ik kan verder weinig verdachts vinden op die site.

Heeft iemand hier wel eens iets mee gedaan? Wat is de catch?

Thank God for the Internet

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
de catch is dat je een balkje reclame onder je webpage krijgt.

en het is echt zo,
en volgens mij is het domein ook niet _echt_ van jou, maar gewoon van namezero.com.

• d33n
oja, en er zijn hier al een paar topics over, ga daar eens kijken, er staat ook ergens hoe je die reclame balk weer weg kan krijgen.

• d33n
en ja, ik heb mijn message expres niet ge-edit maar een nieuwe gepost omdat ik net 90 posts had, en ik member wil worden ook.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

- Ja het is gratis (wel valse zooi opgeven :) voor ze moeilijk gaan doen)
- Balk ken je wegkrijgen (zie threads hier in internet forum en in webdev forum)
- Domein wordt niet echt van jou (overzetten naar je eigen naam zal wel $$$ kosten)

• Roo
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Roo

He knows, you know

Topicstarter
Ach ja... lekker dom van mij om deze thread te starten terwijl er al meer discussies op dit forum staan. Zal voortaan eerst even kijken.

Ik blijf het een rare boel vinden. Hoe kunnen ze nu garanderen dat het "for life" is enzo... ze kunnen er vast weer onderuit als ze merken dat je met hun banners zit te knoeien.

Thank God for the Internet

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Uiteraard kunnen ze er onderuit als jij met de banners knoeit, jij houdt je dan immers niet meer aan de overeenkomst, simpel toch?

Dat 'for life' geld natuurlijk alleen als jij braaf de 'terms of sevice' naleeft.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Op dit moment werken alle domains van NameZero niet. Lekker handig. Servertje down of zo .. bah :r

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Het is allemaal bedrog, ZIJ worden eigenaar van 'JOUW' domein.
En dat wordt pas lastig als het GOED gaat lopen ... :(
Pagina: 1