Toon posts:

prob @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik napster ofzo download haal ik 20 k is dit normaal?? ook gewone sites als tweakers gaat traag met openen. ligt dit aan mij of heeft @home gewoon te weinig bandbreedte nu
kan het misshien ook aan mijn eigen compu liggen???? soms als ik ergens klik (windoos verkenner doet die bak helemaal nix

Verwijderd

Topicstarter
lamaar van die 20 k, met tucows haal ik ergens in de 250, maar sites gaat nog steeds traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb ook @home (castel) en napster gaat bij mij ook nooit sneller dan 20-40K. Ligt er denk ik gewoon aan dat er maar weinig mensen zijn met Napster die een echt snelle verbinding hebben. Tweakers.net gaat bij mij soms ook wel es traag.

Mijn @home verbinding is daarintegen wel heel snel. Download maar es MET downloadaccelerator iets van http://tucows.casema.net , gaat bij mij meestal wel boven de 100KBps. Van andere snelle sites haal ik soms wel 200-300KBps :D

• Palomar
  • Niet online
ik had je post nog niet gelezen... (tegelijkertijd posten..)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat ook meer om de tijd die je bezig bent verbinding te maken met een site.
hij doet ook wel traag met het openen van sites. volgens mij kan het niet aan me compu liggen (PII 266 128 meg)
ik heb ook al 10 keer gebeld omdat het zo traaag is en dan zeggen ze dat ze probs hebben die ze zo snel mogelijk oplossen NOT!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Vandaag zuigt het idd weer een beetje big time ja.......
Lost zich altijd vanzelf weer op en zolang ik met imesh 500 kb/sec haal vindt ik alle ok ;)...

Verwijderd

@home zuigt al meer als een week weer vet!

ping maar eens .. timed out dit en timed out dat.

• Major Carnage
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

wat ik gehoord heb van wat @homers (ik ben er zelf geeneen, binnenkort wel :) )
is dat er ergens een beetje weinig bandbreedte ligt tussen twee steden (ik weet niet meer welke ook alweer)

Maar als je data daar toevallig net langs moet, tjah dan heb je dus pech.. Ze gaan het binnenkort upgraden

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:10
Dit is een @home ping log

dennism.linuxers.nl/linestats/

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Wat ik niet snap is waarom is ping vaak wel snel iets van 100 terwijl het laden van website heel erg traag kan zijn...
soms een minuut of zo
terwijl ping vandezelfde site heel snel is
Pagina: 1