Toon posts:

En opeens valt hij uit. Gein eingangssignaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn p.c. heeft nogal wat kuren de laatste tijd. Uit het niks valt hij uit en ik krijg hem dan niet meer aan de praat. Wanneer ik hem dan aan zet hoor ik 3x piep en zie ik een balk op mijn beeldscherm gein eingangssignal.

Wie weet wat ik kapot heb. Ik heb zelf weinig verstand van p.c.'s dus ik heb zelf geen idee en durf ook niet de systeemkast los te halen. .

Dank jullie Vera

Verwijderd

klinkt als een probleem met je videokaart

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Op woensdag 30 januari 2002 14:43 schreef Vera het volgende:
Wie weet wat ik kapot heb. Ik heb zelf weinig verstand van p.c.'s dus ik heb zelf geen idee en durf ook niet de systeemkast los te halen. .
Dan zou ik hem maar wegbrengen naar iemand die er wel verstand van heeft, want je systeemkast zal toch open moeten!

Verwijderd

Misschien is de grafische kaart door temperatuurschommelingen uit zijn slot "gekropen". Zal weer terug geduwd moeten worden. Misschien ook meteen stof uit de kast blazen. (Ogen dicht! :P )

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk zit je AGP kaart er niet goed meer in, die dingen kunnen er nog wel eens uitvallen (gedeeltelijk dan).
het beste is dus om je kast open (te laten) maken en de AGP kaart er goed in te douwen.

tegenwoordig worden ook klemmen meegeleverd om een AGP kaart in vast te zetten
Op woensdag 30 januari 2002 14:43 schreef Vera het volgende:
Dank jullie Vera
[topic=309815/1/100]

Verwijderd

Heb ik ook weleens gehad, bij mij lag het aan de voeding. 250 watt was te weinig...........
Pagina: 1