zal wel aquanox wel zijn dan,Op woensdag 30 januari 2002 14:38 schreef MM- het volgende:
Volgens mij is dit een paar dagen geleden ook al gevraagd. dacht anachranox ofzo.
anachronox had toch de kwaak 2 engine?
" Play the violent strings of my symphony "
Ik mag hopen dat ieder spel dat doet, anders zie je toch nixOp woensdag 30 januari 2002 14:37 schreef jaaoie17 het volgende:
Zijn er spellen die volledig gebruik maken van de Geforce 3 of geforce 3 ti 500
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
ach ja aquanox anachronox, een pot natOp woensdag 30 januari 2002 15:02 schreef Frank128 het volgende:
[..]
zal wel aquanox wel zijn dan,
anachronox had toch de kwaak 2 engine?
Het is nog belachelijker dat het zelfs wat te wensen over laat!!!Op woensdag 30 januari 2002 15:08 schreef Symphony-X het volgende:
Het is gewoon belachelijk dat er nog geen games zijn die de GF3 ten volle benutten, terwijl de GF4 alweer om de hoek staat
Ik hoop dat de prijzen omlaag gaan door de GF4
* Gman aka Georgio zit nog met een GF1 DDR
Al moet ik wel zeggen dat de huidige (DX8 Compatible) kaarten wel een stuk langer mee moeten gaan dankzij de (her)programmeerbare codes die erin zitten.
Zo kunnen ze dus nieuwe DX effecten erin kunnen zetten of zelfs verbeteren!
als ss2 pixel shaders gebruikt dan zou 1 dat ook moeten kunnen en dat is volgens mij niet zoOp woensdag 30 januari 2002 16:18 schreef vinkie het volgende:
serious sam 2
binnenkort doom 3
anyways dat ene rare maar erg mooie spel waar je met discs ofzow vijanden moet mollen
kreeg het gratis bij m'n leadtek gf3ti500, maar alleen de benchmark van dat programma is de moeite waard...
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Wat is demo 4??Op woensdag 30 januari 2002 18:58 schreef ubermaestro het volgende:
Ik zou het niet weten, Demo4 van 3dmark2001 maakt wel goed grbruik van de gf3 maar daar kan jenie mee spelen
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Verwijderd
hmmmmmzz? volgens mij niet hoor.. tuurlijk draait tie goed, maar hij is eerder GF2 optimized. RTCW eveneens.Op donderdag 31 januari 2002 07:32 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Max Payne
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
De Nature demo , dacht alleen geschikt voor de Geforce 3 (Radeon 8500Op donderdag 31 januari 2002 20:02 schreef visboer32 het volgende:
[..]
Wat is demo 4??
Verwijderd
Zet in plaats van dieOp vrijdag 01 februari 2002 00:06 schreef Shaggy het volgende:
[..]
De Nature demo , dacht alleen geschikt voor de Geforce 3 (Radeon 8500)
Ik met mijn elsa gladiac gf3 ongeveer 28 gemm. ofzo.
Hij tipt soms de 45 en als minimum heb ik weleens 20 gezien.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
giant heeft een petsje.
verder nog niets.
"ja maar die en die"
niets, tenzij er patches voor zijn. vrijwel niets heeft zo'n patch. ZEKER serious sam niet. SS2 = SS1 engine.