Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Heel vriendelijk modje!

Pagina: 1
Acties:

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 21:09
Heel vriendelijk:
[topic=396584]

Hoe bot kunnen we zijn zeg...ik neem aan dat die F1 doelde op UTFH ofzo...kun je niet lezen ofzo? ik heb de help gebruikt maar daar vind ik niks in...zal wel met de verkeerde term zoeken, maar heb gewoon nauwelijks ervaring met dit soort programma's vandaar dat ik hoopte dat iemand me hier kan helpen...

Bah...ik krijg onderhand echt de :r van de modjes hier...zoals je wellicht kunt zien in stats ofzo neem ik me daarom ook nauwelijks nog de moeite om te posten...als het teveel werk is om mij te helpen dan kan ook niemand dat van mij verlangen!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
Ga zo door !

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Dit moet in LA.

Move W&G -> LA.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op http://www.pinoy7.com staat dat denk ik keurig uit gelegd... als je ff zoekt op internet dan kun je dit zo vinden, vandaar het slotje... dat is terecht, omdat in W&G zoveeel van deze vragen komen, die je *echt* zo kan vinden.

Je moet btw gewoon het layer window aanzetten en ze dan verslepen enzo.... :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nou dan nog maar een keer een reply :r topix.

Maar hoewel het slot niet van mij kwam, vind ik het helemaal terecht. Waar denk je dat de grens ligt, of moeten we vragen als 'hoe selecteer ik een kleur in PSP7' ook open laten? In Photoshop is het overigens gewoon het slepen met lagen en ik neem aan dat je bij aanschaf van PSP7 ook iets van een handleiding krijgt. Zijn overigens ook in de winkel boeken te koop (stapel faxen).

Voor mijn uitgebreide visie: [topic=393797/1/100]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Tja, modjes hebben tegenwoordig ook wat.... :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Nee bedoelde met F1 gewoon F1, kan me niet voorstellen dat je zoiets BASIS niet kan vinden met de helpfunctie van dat programma.

• timothee
Op woensdag 30 januari 2002 14:42 schreef McVirusS het volgende:
Nee bedoelde met F1 gewoon F1, kan me niet voorstellen dat je zoiets BASIS niet kan vinden met de helpfunctie van dat programma.
Nee kon ik me ook niet voorstellen, maar ik heb alle nederlandse termen die ik eraan gerelateerd vond ingetikt en niks gevonden...

Toch bedankt allemaal...tenminste nog een paar die een hint willen geven....slepen dus :) Ok, ga het straks proberen...zit nu op het werk.

Ik snap ook best dat je niet alle simpele vragen moet laten staan, maar wat maakt dat eigenlijk uit? Of zijn jullie bang dat de server dan zo vol staat?
Via de GoT search vond ik het ook niet en het forum is toch voor iedereen...of je nu newbie op een bepaald gebied bent of profi dat boeit mijn inziens niet.

Nu ik min of meer weet wat de oplossing is en het lukt daarmee, post ik er niet meer in en zakt het topic vanzelf naar beneden zonder dat iemand er last van heeft. Alleen heb ik dan mijn antwoord en ben ik tevreden en iemand anders die na mij iets dergelijks zoekt is ook blij want die vind het via de search.
Snap je waar ik heen wil? Ik vat de policy op zich wel, maar het geven van een hint is niet meer werk dan het dichtgooien van een topic (en dat weet ik uit ervaring want ik host ook een forum :))

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op woensdag 30 januari 2002 15:06 schreef timotheebastin het volgende:
Ik snap ook best dat je niet alle simpele vragen moet laten staan, maar wat maakt dat eigenlijk uit? Of zijn jullie bang dat de server dan zo vol staat?
Via de GoT search vond ik het ook niet en het forum is toch voor iedereen...of je nu newbie op een bepaald gebied bent of profi dat boeit mijn inziens niet.
Op GoT wordt een bepaald niveau geëist. Voor de "minder hoge-niveauvragen" (scrabbel :P ) moet je naar het computeridee forum gaan.

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op woensdag 30 januari 2002 15:06 schreef timotheebastin het volgende:

[..]
Dat kun je lezen in de W&G FAQ, newbie-vragen zijn niet echt welkom en daar is een reden voor zoals je daar kan lezen. Als je dan ook deze: [topic=393797/1/100] leest ben je helemaal op de hoogte.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 15:17 schreef Lampie het volgende:

[..]

Op GoT wordt een bepaald niveau geëist. Voor de "minder hoge-niveauvragen" (scrabbel :P ) moet je naar het computeridee forum gaan.
lol :P

• BrZ
  • Nu online

BrZ

ehmz.. ik heb er exact 3 seconden over gedaan om die functie terug te vinden in de help functie... :o

• timothee
Op woensdag 30 januari 2002 15:20 schreef BrZ het volgende:
ehmz.. ik heb er exact 3 seconden over gedaan om die functie terug te vinden in de help functie... :o
Met welke term?

En met de rest ga ik niet in discussie...

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

laag......... (gok ik als psp n0n0)

• timothee
Op woensdag 30 januari 2002 15:36 schreef cutter het volgende:
laag......... (gok ik als psp n0n0)
Met lagen kom je inderdaad info tegen over lagen...maar daar stond niet iets over niveau's bij...althans heb ik niet zien staan...vind ik ook een vrij standaard functie die ik eigenlij via laag/lagen en niveau had terug moeten vinden.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 15:26 schreef timotheebastin het volgende:

[..]

Met welke term?

Zo zie je maar, het gaat helemaal goedkomen :) , ik zou de opmerking van OzBoz nog wel even lezen, dan weet je in ieder geval waarom het deze keer bijna misging.

Succes verder!
OzBoz schreef het volgende:

[..]

Dat kun je lezen in de W&G FAQ, newbie-vragen zijn niet echt welkom en daar is een reden voor zoals je daar kan lezen. Als je dan ook deze: [topic=393797/1/100] leest ben je helemaal op de hoogte.

Verwijderd

Snap het probleem niet :) Jij vraagt letterlijk "Kan iemand mij in de goede richting sturen". Dit wordt dat ook exact gedaan. McViruss stuurt je richting de F1 :+

• timothee
Op woensdag 30 januari 2002 16:11 schreef Gordijnstok het volgende:
Snap het probleem niet :) Jij vraagt letterlijk "Kan iemand mij in de goede richting sturen". Dit wordt dat ook exact gedaan. McViruss stuurt je richting de F1 :+
Jaja...grapjas...die functie had ik ook gebruikt...staat ook letterlijk beschreven :p

Maar goed...nu mag er wel een slotje op :)

• BrZ
  • Nu online

BrZ

Op woensdag 30 januari 2002 15:26 schreef timotheebastin het volgende:

[..]

Met welke term?

Ehmz... het gedeelte "dutch" had ik ff gemist... ;)
Maar zulke dingen zijn nou precies de reden dat ik mijn software in het Engels wil als het mogelijk is... dan heb je niet van die kromme vertalingen..
maar goed, dit is nogal offtopic :+

• timothee
Op woensdag 30 januari 2002 16:23 schreef BrZ het volgende:

[..]

Ehmz... het gedeelte "dutch" had ik ff gemist... ;)
Maar zulke dingen zijn nou precies de reden dat ik mijn software in het Engels wil als het mogelijk is... dan heb je niet van die kromme vertalingen..
maar goed, dit is nogal offtopic :+
Daar heb je inderdaad gelijk in...op zich is het wel fijn om dat pakket in het nederlands te hebben, alleen niet bij de help functies.

Maar op welke engelse term heb je dan nu gezocht? Ik neem aan niet gewoon op layers, maar op iets waarmee je dus de info kreeg hoe je een layer van niveau kunt laten wisselen...gewoon slepen dus? Ga het in elk geval thuis ff uitproberen.
Pagina: 1