Raid en winxp

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Ik heb een promise raid controller met 2 ibm 30gb schijffies en nu heb ik een probleempje, als ik ga kopieren of iets anders op de raid schijf ga doen dan pauzeert mijn computer af en toe voor een halve minuut ofzo, ik kan dan compleet niks doen en ff later gaat hij gewoon weer verder.

Weet iemand hoe ik dit weer weg kan krijgen, de schijven zijn beide master en ik heb een abit kr7a mobo (zonder onboard raid)

• maddog_rvo
na een hele dag nog steeds niemand met een idee :?

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 07:44 schreef maddog_rvo het volgende:
na een hele dag nog steeds niemand met een idee :?
Heb je al gespeeld met DMA settings? Nieuwste Promise drivers? Mobo drivers (VIA 4-in-1 ?) geinstalleerd?

More info pleez :)

• maddog_rvo
heb eerst winxp geinstalleerd, toen heb ik alle drivers geinstalleerd (nog niet de nieuwste promise drivers voor xp)
wel de nieuwste via 4in1 (daar zit de latency patch toch al in??) en dma staat overal aan

• maddog_rvo
Nieuwste drivers maken ook geen verschil, ook xp opnieuw installeren niet :(

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 14:14 schreef maddog_rvo het volgende:
Nieuwste drivers maken ook geen verschil, ook xp opnieuw installeren niet :(
Zover ik weet is de latency patch nog steeds los nodig.

Probeer eventueel je RAID kaartje ook eens in een ander slot, misschien moettie IRQtje delen met een kaart die hij niet liev vind :P

• maddog_rvo
Owja ff vergeten, hij deelt geen irq want ik had dat idee ook al maar dat is t dus niet. Dan probeer ik die latency patch nog wel ff los te installeren.
Pagina: 1