I-jam MP3/CD speler

Pagina: 1
Acties:

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Ik wou zo'n dingetje gaan bestellen, alleen heb ik nou een paar puntjes waar ik hoop duidelijkheid over te krijgen (wil dus gewoon jou mening).

* hij is goedkoop bij pcg.nl alleen lijkt me de site onbetrouwbaar (en dus ook de mensen erachter) + ze willen EERST geld op de giro zien voordat ze gaan sturen. (299 fl-,)

* Iemand had naar een Duitse site gelinkt waar stond dat de knoppies op dit ding zo hard moeten worden ingedrukt datie wel kapot lijkt te gaan bij het skippen van een nummer.

Is er iemand die zo'n ding uitgeprobeert heeft en die er wat over kan vertellen?

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb er dan wel geeneen en van mij hoeft zo'n ding nou ook weer niet. Ok, tis cool om voor weetikveel hoelang muziek bij je te hebben maar wanneer luister je nou zo lang achterelkaar??, en dan het formaat, een cd blijft nog altijd groot dus moeilijker mee te nemen. Nee geef mij maar een MiniDisc-speler (ohnee heb ik al :P ) klein, je kan ook je muziek van je computer af halen, het ziet er veel cooler uit, tis alleen wel een tikkeltje duurder.
(mijne was 539,-, een Sony MZ-R55, die uit Freestyler ja..)

Verwijderd

thetal: volgens mij gaat het er meer om dat je een grotere keuze hebt, niet dat je alle liedjes ook gaat luisteren.
Het formaat is inderdaad een nadeel.

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Kheb ook al nieuwe MD maar vin een MP3 CD-speler toch wel handy...

Verwijderd

De reacties slaan weer helemaal niet op het topic...

Maar oke ik ken die mp3speler, ik had 'm eerst hier besteld: http://www.geocities.com/mp3traders/mp3web.html maar deze 'persoon' liegt alleen maar, hij kan hem toch niet leveren! Hij zit me nu al een maand aan het lijntje te houden, hij zou hem hebben verstuurd maar om een of andere magische reden is het pakket verdwenen van de aardbodem! (hij reageert nu zelfs al niet meer op mijn mails/icq). DUS BESTEL HEM HIER NIET!

Die site die jij noemt, pcg.nl hem ik net een mailtje gestuurd. Ik heb ze gemaild dat ik hem graag wil komen ophalen... Niets vooruit betalen dus... Maar het bedrijf lijkt me wel betrouwbaar, maar dat kun je zeker nooit helemaal 100% zeggen..
Maar ik zet de reactie van pcg hier wel neer.

Grtz