Toon posts:

Wat kan ik vragen voor Playstation + 200 games?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan mijn Playstation weg te doen, heb er op het moment geen tijd meer voor, en deed er zowieso weinig meer mee.
Wat zou ik voor een Playstation (met doorzichtige ombouw), controller, 2 memmorycards en +/- 200 spellen kunnen vragen?
En of er misschien iemand geinteresseerd is...

Verwijderd

wat moet het beesje kosten zeg maar een prijs
kijk ik wel of het te duur is of niet en zet hem op marktplaats.nl werkt perfect

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
geems zijn allemaal speelkopieen? (en je hebt de originelen in de kast staan?)

ps. de geems zullen zoveel niet waard zijn. Wat kost een PS-one tegenwoordig?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Ik denk dat je wel kan proberen om het voor ongeveer 500 te verkopen. Er zijn altijd wel een paar mensen die er op reageren, en het zijn toch aardig wat spellen :) .

Misschien kan het zelfs wel voor wat meer, had eerst ook me playstation met ongeveer 30 spellen en 2 controllers, memorycard, en pistool voor 450 verkocht.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zelf ook aan rond 500 (gulden) te denken. (500 € mag natuurlijk ook :) ).
Het zijn inderdaad een aantal spelen. Een hele curver krat vol en dan nog een stapel in mijn cd-rek.

Misschien dat ik het op een veiling-site moet proberen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Ik zou het idd op een veilingsite proberen. En ik denk dat je voor 500 moet doen, voor meer wil niemand hem denk ik, is te oud.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm voor 200 originele spellen is er vast wel iemadn die er meer dan 500 piek voor over heeft..

Verwijderd

Whoa 200 spellen ... :P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat je er vast wel meer dan 500 piek voor kunt krijgen.
200 gamez, dat is niet zomaar wat! :D
Voordat je die allemaal hebt uitgespeeld ben je echt wel een hele tijd verder.
750,- lijkt me het wel waard.

🌞🍃

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
200 games + een PS.. mwoah, mag je toch wel 750 voor vragen vind ik.. Lager kan altijd nog toch?? valt altijd te proberen..

Verwijderd

200 legale games of illegale ?

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
tja... wedden dat je er spijt van krijgt? verkoop nooit een console, brengen niet veel meer op en je mist ze altijd op een bepaald moment. (alhoewel.. je hebt 200 copy's dus je zal wel niet al te veel waarde aan de software hechten)

Verwijderd

Nee, Ik doe hem echt wel weg. Doe er op het moment toch helemaal nix meer mee. Af en toe GT2 nog, maar ben daar ook zo op uitgekeken.
Misschien dat ik wanneer ik weer meer tijd heb een ps2 ofzo koop. nieuwe uitdaging GT3 :)

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 15:40 schreef roy-2001 het volgende:
200 legale games of illegale ?
:P

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

www.marktplaats.nl kun je hem aanbieden. Vraag fl 750,- (+/- 350 Euro), kunnen ze altijd meer of minder bieden.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

Er zijn altijd wel 1 of meer mensen die er toch een hoge prijs voor willen betalen, gewoon omdat ze er niet zoveel van weten en bij 200 spellen al helemaal doordrijen >:)

En je kan best je ps verkopen, had het ook laatst gedaan, en met me ps2 heb ik nu echt weer genoeg lol :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm voor € 340,- op www.Marktplaats.nl gezet, dus begin maar met bieden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Okee,... 300,- dan
Pagina: 1