Toon posts:

Ervaringen met 24hoursnet.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die een domein geregd hebben bij www.24hoursnet.nl en of ervaringn hebben?

Ik heb gehoord dat het domein van jezelf is, je hosting erbij krijgt en dat het allemaal gratis is... (te mooi om waar te zijn...) klopt dit?? en krijg je een vette banner die je op je site moet plaatsen?

Verwijderd

http://www.gen.24hoursnet.nl/servlet/WelcomeServlet?action=new
ndien u meer dan 1 Nederlandse domeinnaam of een domeinnaam met de extensie .com, .net of .org wenst aan te vragen dan wordt een bedrag van
fl. 25,- per kwartaal per domeinnaam in rekening gebracht. U dient dan deze registratie voor elke domeinaanvraag volledig in te vullen en de bijbehorende documentatie op te sturen.
Helemaal gratis is het dus niet, maar dat kan ook bijna niet. Verder staan er versatel en sun icoontjes, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn..

• Nielsman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 14:05
Misschien nog wel belangrijker:

[quote]
Zaken doe je 24 uur per dag. Daarom is er nu 24hours. Een nieuwe gratis Internetaanbieder die speciaal bedoeld is voor bedrijven.
[quote]

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Ja je moet wel een bedrijf zijn dus...
Ik heb me zelf al opgegeven (m'n bedrijf dan) kzal wel ff moeten wachten want ik heb geen fax en moest dus met snailmail sturen....

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

GRATIS
1 domeinaam met .nl
5 email adressen
10 Mb webspace
1 Gb dataverkeer
Helpdesk

BETALEN
extra domein f 25,= per kwartaal/domein
5 extra email adressen f25,= per maand
25 Mb webspace f 40,= per maand
dataverkeer f 0,35 per Mb
verhuizen content f100,= eenmalig

Het eerste .nl domein is dus gewoon gratis en voor niks >>>> en al helemaal geen banners.
24hoursnet is volledige dochter van Versatel..