[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
k heb t nog nooit gebruikt, zijn nu ook nog niet genoeg voordelen en mogelijkheden voor naar mijn mening,
maar dat gaat in de toekomst zeker veranderen, ir is binnenkort verledentijd denk k..
maar dat gaat in de toekomst zeker veranderen, ir is binnenkort verledentijd denk k..
Gebruik alleen voor mijn bluetooth headset ericsson en t68.
Werkt erg goed. Geen last meer van een draad.
Werkt erg goed. Geen last meer van een draad.
ik ben van plan om een nokia 6310 en een compaq 3870 aan te schaffen. Het lijkt me ideaal om te connecten met het internet zonder je gsm uit je koffer te halen. of even je agenda op je gsm te syncen terwijl die 10m verder op je bureau ligt.
in combinatie met een BT module op de desktop en de printer is het helemaal ideaal. Eigenlijk zijn de toepassingen legio. BT als koppeling naar je boxen vanaf je stereo bijv...
in combinatie met een BT module op de desktop en de printer is het helemaal ideaal. Eigenlijk zijn de toepassingen legio. BT als koppeling naar je boxen vanaf je stereo bijv...
Verwijderd
Wat jij kan, kan een ander je ook flikken. Dus die dingen die jij op afstand kan doen die kan een ander die bij je in de buurt loopt ook doen. Internetten via jouw telefoon als je in de trein zit bijv... Lijkt mij niet echt relaxed. Maar goed, dat zullen we wel blijven houden.
Er zal zeker wel een of andere beveiliging zijn hé
Verwijderd
Heb jij ooit een beveiliging gekend die niet gekraakt is geworden? Volgens mij bestaan er geen veilige beveiligingen.Op woensdag 30 januari 2002 19:55 schreef BOMBER het volgende:
Er zal zeker wel een of andere beveiliging zijn hé
nee, je hebt wel een beetje gelijk. Elk voordeel heeft zijn nadeel. Maar er is inderdaad aan beveiliging gedacht in de BT standaard.
Verwijderd
Tuurlijk is er aan gedacht, maar als ze die beveiliging veilig willen houden, zullen ze met updates moeten gaan werken, dit brengt met zich mee dat die chips niet Read Only kunnen zijn, maar ook nog eens aangepast moeten kunnen worden. Hiervoor kunnen natuurlijk ook weer allemaal leuke virusjes geschreven worden en dat brengt ook nog eens dat probleem met zich mee. Elk voordeel heeft idd zijn nadeel (trek ook ff conSEclusiesOp woensdag 30 januari 2002 20:44 schreef mughato het volgende:
nee, je hebt wel een beetje gelijk. Elk voordeel heeft zijn nadeel. Maar er is inderdaad aan beveiliging gedacht in de BT standaard.
Hierover kun je heel lang doorgaan, maar een oplossing voor het hack en virus probleem KUN je niet maken/vinden/verzinnen. Tenminste, ik kan het me niet voorstellen.
Verveel ik me?
Neh, ik heb net Wanadoo Hometime en kan dus lekker lang op internet
edit:
typfoutje
typfoutje
Je moet eerst een soort handshake doen tussen beide apparaten voordat je kan uitwisselen. Iemand met een bluetooth apparaat kan dus niet zonder jouw toestemming op jouw kosten gaan internetten ofzo.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Klopt, je moet eerst een pincode intikken ter verificatie. Maar ik denk dat het ontzettend moeilijk wordt om dit te kraken, zo niet onmogelijk, omdat je geen toegang hebt tot het apparaat van de ander, waardoor je niets kunt manipuleren op dat apparaat.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik heb bij voorbaat al een hekel aan produkten, waarvan ze van te voren groot reclame maken dat het maar $8,- kost om te maken en vervolgens voor een paar honderd piek verkopen.Op woensdag 30 januari 2002 14:00 schreef vacuumcleaner het volgende:
Zie titel,
Wat zijn je bevindingen en is het aan te raden?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Wat mij handig lijkt: bluetooth chippie op je moederbord, zodat je geen externe kastjes meer nodig hebt voor je draadloze muis/toetsenbord
Moetten ze daar natuurlijk ook wel een bluetooth chip inbakken... Of via je pc draadloos je foto's van je digicam binnenhalen, lijkt me ook erg makkelijk... of draadloos wat bestanden van je pc naar je laptop overpompen... Jammer dat het nog niet zover doorgevoerd is...
Als je het adres van een apparaat kan ontdekken dat al trusted is kan je dat misschien wel spoofen.. Maarja, moet je wel eerst dat adres krijgen en dat kan alleen maar als het apparaat in kwestie "discoverable" staat.Op donderdag 31 januari 2002 09:27 schreef ErectionJackson het volgende:
Klopt, je moet eerst een pincode intikken ter verificatie. Maar ik denk dat het ontzettend moeilijk wordt om dit te kraken, zo niet onmogelijk, omdat je geen toegang hebt tot het apparaat van de ander, waardoor je niets kunt manipuleren op dat apparaat.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Ik heb een iPAQ 3870 en T68 (beiden bluetooth). Daarnaast heb ik een TDK Bluetooth USB Adapter op m'n PC.
Dus ja, ik gebruik het iedere dag
iPAQ (bluetooth->) T68 (GPRS->) Internet
RULES!
RULES!
Euhm.. en waar gebruik je dan de Bluetooth Adapter voor je PC voor? Om je Pocket PC te syncen? Daar hebje toch ook een Cradle voor?Op donderdag 31 januari 2002 20:28 schreef cyberjoy het volgende:
Ik heb een iPAQ 3870 en T68 (beiden bluetooth). Daarnaast heb ik een TDK Bluetooth USB Adapter op m'n PC.
RULES!
Verwijderd
Niet alleen synchen maar ook gewoon internetten op iPAQ (MSN/ICQ/ETC.., wireless). Activesync 3.5 geeft het internetsignaal door naar de iPAQ.
Pagina: 1