Toon posts:

essent@home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of die software die je r bij kreeg nog enig nut had????
het is nu wel errug traag

Verwijderd

Topicstarter
bdw, ik woon in zwolle, ik weet niet of meer mensen last hebben van een traaaaage verbinding hier

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat voor software zit er bij dan? ik heb ook @home maar die installatiekerel heeft nix geinstalleerd. Ik heb wel een cd'tje erbij gekregen volgens mij maar daar heb ik nog niet naar gekeken (ik weet niet eens waar die ligt..)

Het gaat verder wel snel (250 KBps :p )

Verwijderd

Topicstarter
ik haal ook wel heeeeel veel K's :)
maar voordat ik verbinding heb met een site of een of ander wachtwoord tik duurt het best wel lang
ook met die knop submit reply enzzo doet ie traag :(

Verwijderd

Topicstarter
die software doet bdw IE5, realplayer en nog veel meer andere progjes installeren

Verwijderd

Hebben wij daar software bij gekregen dan?
Dat staat vast op die cd die nu aan het plafond van de wc hangt dan!

Verwijderd

Ik heb ook Essent@home, maar ik heb helemaal geen CD gehad! Nix!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Als het goed is staat op die CD o.a. 'gemerkte' versies van IE en Netschaap (IE iig). Nou, ik heb geen zin om steeds "huppelepup - Internet Explorer - Aangeboden door Essent@home" in de captionbar te zien. Daarnaast heb je volgens mij dan zo'n custom icoontje dat 'draait' alsie laadt. :r

Verwijderd

Topicstarter
maar het is hier best wel traag, dat kabel. Maar omdat jullie die software niet gebruiken en het daar wel snel gaat kan het daar niet aan liggen. weet iemand waar het wel aan kan liggen???
of mensen hier in zwolle die r ook last van hebben???

Verwijderd

in Zwolle.. nope supersnel hier.. ook met de @sloom software

Verwijderd

die software cd van @home
met @home gemerkte rotzooi is slecht gemaakt en zo onstabiel als de pest

Niet gebruiken dus !

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

Sinds ik @home hier thuis heb geeft de pc foutmeldingen bij het leven. Ik heb het nu 8 dagen en heb al 7 maal moeten formateren. :-(
Aan de software kan het niet liggen want ook als ik die niet installeer geeft het fouten.

BTW. Ik krijg de hele tijd de melding IEXPLORE heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd.

Toen ik nog analoog via Cobweb internette had ik nergens last van mijn systeem heeft een jaar zonder ook maar een foutmelding gelopen.

Verwijderd

Ik heb überhaupt geen CD gehad .. vaag.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CD zit vastgeplakt (of zoiets) in dat witte mapje wat je kreeg.. het is een zwart cd'tje met een rode @ erop dacht ik.. zeer geschikt om mee te frisbee-en.. ;)
Pagina: 1