Het aantal replies bij de topics klopt niet, ik zie allemaal dubbele topics en berichten, en het is suppppertraag
.
[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:37 ]
zie ondertitel
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb posttopic.php als startpagina ingesteldOp woensdag 30 januari 2002 13:56 schreef hdd het volgende:
Zat de topicstarter klaar in posttopic.php ofzow om dit topic te starten![]()
doet het nu voor het eerst pas weer goed, sinds ik het topic startte..
kreeg een bla en een mysql msg, en daarna deed ie steeds helemaal niks meer, op timeouts na..
kreeg een bla en een mysql msg, en daarna deed ie steeds helemaal niks meer, op timeouts na..
Op woensdag 30 januari 2002 13:56 schreef hdd het volgende:
Zat de topicstarter klaar in posttopic.php ofzow om dit topic te starten![]()
Tis nu weer goed en snel zo lijkt het..
Bij mij is-tie ook weer errug traag, meestal 5 keer op reload drukken voordat ie de pagina laadt
*met z'n allen!!*
mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql die zuigt.. mysql die zuigt.. mysql zuigt, ole, ole, ole....
(oftewel, mysql ff restarted, hij gooit de laatste tijd zijn hele processlist vol, en dan werkt hij niet lekker meer)
mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql die zuigt.. mysql die zuigt.. mysql zuigt, ole, ole, ole....
(oftewel, mysql ff restarted, hij gooit de laatste tijd zijn hele processlist vol, en dan werkt hij niet lekker meer)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik kan me misschien vergissen... tis ook maar een gokje, maar volgens mij wil je zeggen dat mysql zuigtOp donderdag 31 januari 2002 01:13 schreef Kees het volgende:
*met z'n allen!!*
oh haha 
dacht eerst dat het aan GoT lag dat ie zo traag was. Toen ging ik eens xs4all pingen en toen krijg ik welgeteld 4 timeouts van de 4 pings
dus toen dacht ik dat KPN weer liep te kloten aan hun gammele adsl lijn, maar iemand anders icq'de me al dat er bij hem niets aan de hand was
Toen bedacht ik me ineens dat mijn pa's pc nog aanstond, dus ik zette de monitor aan en ik zag daar morpheus die mijn hele upstream in beslag had genomen
Ik heb al z'n files geunshared
en het liep weer als een trein (GoT ook). Kom ik hier lees ik dat GoT heel toevallig juist wel traag was
Conclusie: Kees zat bij mij te leechen
dacht eerst dat het aan GoT lag dat ie zo traag was. Toen ging ik eens xs4all pingen en toen krijg ik welgeteld 4 timeouts van de 4 pings
dus toen dacht ik dat KPN weer liep te kloten aan hun gammele adsl lijn, maar iemand anders icq'de me al dat er bij hem niets aan de hand was
Toen bedacht ik me ineens dat mijn pa's pc nog aanstond, dus ik zette de monitor aan en ik zag daar morpheus die mijn hele upstream in beslag had genomen
Ik heb al z'n files geunshared
Conclusie: Kees zat bij mij te leechen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
flame,ow,waarschuwing,kick,banOp donderdag 31 januari 2002 11:40 schreef borganism het volgende:
/me vindt mysql ==![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Kreeg net een code #5 en een #50 dacht ik.
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
Gaat nu wel weer sneller
.
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
Gaat nu wel weer sneller
yupz net deed ie weer niks behalve timeouts.. nu doet ie het wel weer, maar niet echt lekker nog..
Topix begint zich steeds ranziger te gedragen waardoor er allerlei vreemde dingen gebeuren op die server. Er valt niet veel aan te doen omdat de source van Topix niet beschikbaar is.
Mjah, maar iedere keer als mysql bokt krijg je dubbele topics en dat soort vage dingen.. Niks nieuws dusOp woensdag 30 januari 2002 13:41 schreef Buzzman het volgende:
Net is MySQL opnieuw gestart, maar er gebeuren idd gekke dingen
Maar het is inderdaad wel opmerkelijk dat dit weer iets van de laatste tijd is.. Krijgen we nu weer dagelijks een paar keer #55 of #1 ?
En is dat omdat er nog ergens iets veranderd is buiten topix om, of is het gewoon topix die de load niet meer aankan?Op donderdag 31 januari 2002 11:47 schreef Femme het volgende:
Topix begint zich steeds ranziger te gedragen waardoor er allerlei vreemde dingen gebeuren op die server. Er valt niet veel aan te doen omdat de source van Topix niet beschikbaar is.
Verwijderd
ik krijg nu constant een #404 - Kan de pagina niet weergeven als ik surf naar
http://gathering.tweakers.net
wanneer ik direct naar de index.php of andere php-files surf doettie het echter wel...
heel vaag
http://gathering.tweakers.net
wanneer ik direct naar de index.php of andere php-files surf doettie het echter wel...
heel vaag
Zou het de griep zijn.
Het heerst wel erg. 
* KroontjesPen is zelf net weer een beetje beter
* KroontjesPen is zelf net weer een beetje beter
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
dit bericht is wegens ongevraagde reclame verwijderdOp donderdag 31 januari 2002 11:47 schreef Femme het volgende:
* Klovan kan dit amper lezen, als ik wat wil lezen, moet ik o "Post Reply" klikken, anders zie ik niet eens de racties
Bij post reply hoeft ie veel minder te laden, bijvoorbeeld niet de sigs, ondertitels, de user-icons en de plaatjes.Op donderdag 31 januari 2002 11:51 schreef Klovan het volgende:
* Klovan kan dit amper lezen, als ik wat wil lezen, moet ik o "Post Reply" klikken, anders zie ik niet eens de racties
Misschien moet je het aantal weer te geven replies wat lager zetten (heb ik ook al gedaan 250 => 100, nog niet echt laag).
hmm, hij staat bij mij al op 100.Op donderdag 31 januari 2002 11:55 schreef Jake het volgende:
[..]
Bij post reply hoeft ie veel minder te laden, bijvoorbeeld niet de sigs, ondertitels, de user-icons en de plaatjes.
Misschien moet je het aantal weer te geven replies wat lager zetten (heb ik ook al gedaan 250 => 100, nog niet echt laag).
Maar in IE5.5 werkt GoT wel goed maar in Opera zie ik alleen maar de onderkant en de bovenkant, maar geen inhoud
edit: na opnieuw opstarten van Opera probleem verholpen
VBulletin ofzo ??Op donderdag 31 januari 2002 11:47 schreef Femme het volgende:
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik krijg de hele tijd een code 55, en daarna moet ik weer opnieuw inloggen.
En dan doet ie het weer ff...hmmz
En dan doet ie het weer ff...hmmz
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
nee, ze zijn zelf een forum aan't schrijven volgens mij
Verwijderd
Komt het ook daardoor dat in de search niet al mijn postings zichtbaar zijn??? En dat ik bepaalde posts waarvan ik zeker weet dat ze bestaat niet meer op onderwerp kan vinden?
Ik had alle ongebruikte sessions opgeschoond, alleen nu werkt geen enkele sessions meer
.
Topix heeft om voor elke anonieme user een sessie aan te maken. Die sessies worden nooit verwijderd waardoor er zonet 7,8 miljoen sessions in de database stonden waarvan slechts 13.000 van actieve ingelogde users.
Topix heeft om voor elke anonieme user een sessie aan te maken. Die sessies worden nooit verwijderd waardoor er zonet 7,8 miljoen sessions in de database stonden waarvan slechts 13.000 van actieve ingelogde users.
Verwijderd
w00t!Op donderdag 31 januari 2002 13:10 schreef Femme het volgende:
Ik had alle ongebruikte sessions opgeschoond, alleen nu werkt geen enkele sessions meer.
[edit]
valt er op die sesions geen time-out in te stellen..
dat ze automatisch beindigd worden na een bep. tijd zonder activity
Die 13.000 werden hierdoor wel weer anoniem. TochOp donderdag 31 januari 2002 13:10 schreef Femme het volgende:
Ik had alle ongebruikte sessions opgeschoond, alleen nu werkt geen enkele sessions meer.
Na opnieuw inloggen zijn dat weer 13.000 ongebruikte sessions.
Is iig beter als die 7,8 miljoen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Pagina: 1