Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GoT doet vaag??

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 22:10
Het aantal replies bij de topics klopt niet, ik zie allemaal dubbele topics en berichten, en het is suppppertraag :?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Net is MySQL opnieuw gestart, maar er gebeuren idd gekke dingen :{

Verwijderd

Net Code 1: bla

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Hmm geen last van gehad ? :P

Verwijderd

code 1 : bla

:?

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nu gaatie weer errug goed :?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 97% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:37 ]

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

#1 bla :P

Kees is vaag :P :+

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zie ondertitel

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 13:56 schreef hdd het volgende:
Zat de topicstarter klaar in posttopic.php ofzow om dit topic te starten :? :P
Ik heb posttopic.php als startpagina ingesteld ;)

Verwijderd

Heeft dat met de nick-veranderingen te maken :?

• .GoO
doet het nu voor het eerst pas weer goed, sinds ik het topic startte..

kreeg een bla en een mysql msg, en daarna deed ie steeds helemaal niks meer, op timeouts na..

• .GoO
Op woensdag 30 januari 2002 13:56 schreef hdd het volgende:
Zat de topicstarter klaar in posttopic.php ofzow om dit topic te starten :? :P
:? moest 6x ofzo die knop inrossen voordat ie eindelijk postte.. steeds timeouts enzo.. maar uiteindelijk stond ie er toch :+

Tis nu weer goed en snel zo lijkt het..

Verwijderd

Het kan aan mij liggen maar GoT is weer erg traag of is dat normaal om deze tijd?

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 10:16
Bij mij is-tie ook weer errug traag, meestal 5 keer op reload drukken voordat ie de pagina laadt

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
*met z'n allen!!*

mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql die zuigt.. mysql die zuigt.. mysql zuigt, ole, ole, ole....

(oftewel, mysql ff restarted, hij gooit de laatste tijd zijn hele processlist vol, en dan werkt hij niet lekker meer)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

eehh, beetje overspannen Kees :?

of ben je al een beetje in de sfeer van carnaval >:)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 31 januari 2002 01:13 schreef Kees het volgende:
*met z'n allen!!*

mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql zuigt, ole, ole oleeee.. mysql die zuigt.. mysql die zuigt.. mysql zuigt, ole, ole, ole....
Ik kan me misschien vergissen... tis ook maar een gokje, maar volgens mij wil je zeggen dat mysql zuigt :P

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

oh haha :D

dacht eerst dat het aan GoT lag dat ie zo traag was. Toen ging ik eens xs4all pingen en toen krijg ik welgeteld 4 timeouts van de 4 pings :)

dus toen dacht ik dat KPN weer liep te kloten aan hun gammele adsl lijn, maar iemand anders icq'de me al dat er bij hem niets aan de hand was

Toen bedacht ik me ineens dat mijn pa's pc nog aanstond, dus ik zette de monitor aan en ik zag daar morpheus die mijn hele upstream in beslag had genomen :D

Ik heb al z'n files geunshared :P en het liep weer als een trein (GoT ook). Kom ik hier lees ik dat GoT heel toevallig juist wel traag was

Conclusie: Kees zat bij mij te leechen :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

/me vindt mysql == :r :r :r :(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
Op donderdag 31 januari 2002 11:40 schreef borganism het volgende:
/me vindt mysql == :r :r :r :(
flame,ow,waarschuwing,kick,ban ;)

Verwijderd

GoT doet wel vaker vaag de laatste tijd..... komt vast door al die overclockte servers :P

Verwijderd

Kreeg net een code #5 en een #50 dacht ik.

Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.

Gaat nu wel weer sneller >:).

• .GoO
yupz net deed ie weer niks behalve timeouts.. nu doet ie het wel weer, maar niet echt lekker nog..

• Femme
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Topix begint zich steeds ranziger te gedragen waardoor er allerlei vreemde dingen gebeuren op die server. Er valt niet veel aan te doen omdat de source van Topix niet beschikbaar is.

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op woensdag 30 januari 2002 13:41 schreef Buzzman het volgende:
Net is MySQL opnieuw gestart, maar er gebeuren idd gekke dingen :{
Mjah, maar iedere keer als mysql bokt krijg je dubbele topics en dat soort vage dingen.. Niks nieuws dus ;)

Maar het is inderdaad wel opmerkelijk dat dit weer iets van de laatste tijd is.. Krijgen we nu weer dagelijks een paar keer #55 of #1 ?
Op donderdag 31 januari 2002 11:47 schreef Femme het volgende:
Topix begint zich steeds ranziger te gedragen waardoor er allerlei vreemde dingen gebeuren op die server. Er valt niet veel aan te doen omdat de source van Topix niet beschikbaar is.
En is dat omdat er nog ergens iets veranderd is buiten topix om, of is het gewoon topix die de load niet meer aankan?

Verwijderd

ik krijg nu constant een #404 - Kan de pagina niet weergeven als ik surf naar

http://gathering.tweakers.net

wanneer ik direct naar de index.php of andere php-files surf doettie het echter wel...

heel vaag :?

• KroontjesPen
  • Laatst online: 14:55

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Zou het de griep zijn. :? Het heerst wel erg. ;)

* KroontjesPen is zelf net weer een beetje beter

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

dit bericht is wegens ongevraagde reclame verwijderd :)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:59
* Klovan kan dit amper lezen, als ik wat wil lezen, moet ik o "Post Reply" klikken, anders zie ik niet eens de racties :?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op donderdag 31 januari 2002 11:51 schreef Klovan het volgende:
* Klovan kan dit amper lezen, als ik wat wil lezen, moet ik o "Post Reply" klikken, anders zie ik niet eens de racties :?
Bij post reply hoeft ie veel minder te laden, bijvoorbeeld niet de sigs, ondertitels, de user-icons en de plaatjes.

Misschien moet je het aantal weer te geven replies wat lager zetten (heb ik ook al gedaan 250 => 100, nog niet echt laag).

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:59
Op donderdag 31 januari 2002 11:55 schreef Jake het volgende:

[..]

Bij post reply hoeft ie veel minder te laden, bijvoorbeeld niet de sigs, ondertitels, de user-icons en de plaatjes.

Misschien moet je het aantal weer te geven replies wat lager zetten (heb ik ook al gedaan 250 => 100, nog niet echt laag).
hmm, hij staat bij mij al op 100.

Maar in IE5.5 werkt GoT wel goed maar in Opera zie ik alleen maar de onderkant en de bovenkant, maar geen inhoud :?

edit: na opnieuw opstarten van Opera probleem verholpen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

VBulletin ofzo ??

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg de hele tijd een code 55, en daarna moet ik weer opnieuw inloggen.
En dan doet ie het weer ff...hmmz

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
nee, ze zijn zelf een forum aan't schrijven volgens mij ;)

Verwijderd

Komt het ook daardoor dat in de search niet al mijn postings zichtbaar zijn??? En dat ik bepaalde posts waarvan ik zeker weet dat ze bestaat niet meer op onderwerp kan vinden?

• Femme
  • Laatst online: 30-11 00:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik had alle ongebruikte sessions opgeschoond, alleen nu werkt geen enkele sessions meer :? .

Topix heeft om voor elke anonieme user een sessie aan te maken. Die sessies worden nooit verwijderd waardoor er zonet 7,8 miljoen sessions in de database stonden waarvan slechts 13.000 van actieve ingelogde users.

Verwijderd

Op donderdag 31 januari 2002 13:10 schreef Femme het volgende:
Ik had alle ongebruikte sessions opgeschoond, alleen nu werkt geen enkele sessions meer :? .

Topix heeft om voor elke anonieme user een sessie aan te maken. Die sessies worden nooit verwijderd waardoor er zonet 7,8 miljoen sessions in de database stonden waarvan slechts 13.000 van actieve ingelogde users.
w00t! :P ik heb hier geen cache :( zit op een dichtgetimmerd workstation van een klant en dus moet ik na het opnieuw starten van I-explorer steeds opnieuw inloggen :(

[edit]
valt er op die sesions geen time-out in te stellen.. :?

dat ze automatisch beindigd worden na een bep. tijd zonder activity :?

• KroontjesPen
  • Laatst online: 14:55

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Op donderdag 31 januari 2002 13:10 schreef Femme het volgende:

Die 13.000 werden hierdoor wel weer anoniem. Toch :?
Na opnieuw inloggen zijn dat weer 13.000 ongebruikte sessions.
Is iig beter als die 7,8 miljoen. ;) Tjee als ze nou ieder € 0,10 zouden geven. :z

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Pagina: 1