Aannames zijn fataal.
Het is makkelijker om even een OW in het forum te geven en dan thuis een email te tikken als ze meer tijd hebben, dus kan wel eens een paar uur overheen gaan (ofzo..)
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Waarom zit je er dan op te wachten en waarom ben je hier dan nogOp woensdag 30 januari 2002 13:26 schreef The_deurklink het volgende:
stelletje sekteleden hiero
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Het is makkelijker om even een OW in het forum te geven en dan thuis een email te tikken als ze meer tijd hebben, dus kan wel eens een paar uur overheen gaan (ofzo..)
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Die dingen tikken ze toch niet meerOp woensdag 30 januari 2002 13:30 schreef dusty het volgende:
Lekker schelden, daar wordt je 'status' beter van
Zijn standaard mails van toch ?
Waarom zit je er dan op te wachten en waarom ben je hier dan nogOp woensdag 30 januari 2002 13:26 schreef The_deurklink het volgende:
stelletje sekteleden hiero
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Stuur maar een mailtje naar jezelf: Ik mag oprottenOp woensdag 30 januari 2002 13:26 schreef The_deurklink het volgende:
maar ik heb gvd nog steeds geen mailtje, stelletje sekteleden hiero
Welterusten
Verwijderd
Wat mij betreft kun je zulke users zonder pardon bannen, en ben je niemand een verklaring schuldig hoorOp woensdag 30 januari 2002 13:30 schreef dusty het volgende:
Lekker schelden, daar wordt je 'status' beter van
Verwijderd
enneee ik zie een kruislingse dubbelpost ofzo
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
I knowOp woensdag 30 januari 2002 13:32 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Wat mij betreft kun je zulke users zonder pardon bannen, en ben je niemand een verklaring schuldig hoor
Banned dus
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()