70 Ghz???

Pagina: 1
Acties:

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Motorola unveiled a microchip that is up to 40 times faster than existing technology yesterday, in a move that the US mobile phones and chip giant hailed as the most important breakthrough in the industry since the 1950s.

http://news.independent.co.uk/business/news/story.jsp?story=92371

@MrBee_RC

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Zulke berichten komen een paar keer per jaar uit. ik ga dit pas geloven als er een werkelijke chip geproduceerd wordt die ECHT zo snel zijn. Ik wil daden zien voor ik zulke dingen ga geloven.

• Meelobee
  • Laatst online: 17:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 13:09 schreef Meelobee het volgende:
Motorola unveiled a microchip that is up to 40 times faster than existing technology yesterday, in a move that the US mobile phones and chip giant hailed as the most important breakthrough in the industry since the 1950s.

http://news.independent.co.uk/business/news/story.jsp?story=92371
edit:
excuus, in het verkeerde forum, moet in PM&G

@MrBee_RC

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
70Ghz zegt op zich niet veel. Intel is ook langzamer met meer megahertzen. Maar het zal best wel sneller zijn dan het huidige cpu gedoe :+

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

Op woensdag 30 januari 2002 13:17 schreef Aikon het volgende:
70Ghz zegt op zich niet veel. Intel is ook langzamer met meer megahertzen. Maar het zal best wel sneller zijn dan het huidige cpu gedoe :+
le-zen

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nu moeten jullie even goed opletten wat ik zeg :)

Die chips zijn GEEN Processoren... ja ze hebben 70 GHz maar zie jij zulke dingen al in een pc zitten? nee... als dit zo was waarom zitten we dan nog op die "traage 2.2 GHz" ? juist...

Zulke dingen zou je nog niet met een klomp ijs er op kunnen koelen als het al een Processor was...

laat dat even duidelijk zijn :)

EDIT : design weer vernaggelt door url posts :( twiekers crew gebruik anders strln functie van php om de url kort tehouden, en houd de url als je er op clicked normaal, dan word het design niet vernaggeld :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53
>> HA.

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Op woensdag 30 januari 2002 13:12 schreef MaxKeyner het volgende:
Zulke berichten komen een paar keer per jaar uit. ik ga dit pas geloven als er een werkelijke chip geproduceerd wordt die ECHT zo snel zijn. Ik wil daden zien voor ik zulke dingen ga geloven.
* You-Suk krijgt hier "broodje aap" gevoel bij ;)

Verwijderd

Nee, het zijn ws. een klein aantal schakelingen op een die. Geen complete CISC-CPU.

Of wellicht zelfs enkele transistoren.
Pagina: 1