Stabiliteits-problemen

Pagina: 1
Acties:

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:52
Asus K7V,
merkloos geheugen,
brakke koeler, gecleaned en correct geplaatst,
LG 52x,
IBM DTLA 30gb,
Diamond S540 32mb PCI,
Sis 64 1mb PCI,
XP.
Probleem:
Brakke herrie bij opstarten (dat is de koeler) daar bleef hij dikwijls hangen, koeler schoongemaakt, probleem over.
Nu blijft hij hangen bij elk spel.
Ik verwacht dat het de koeler is maar omdat er ook zulk pruts geheugen inzit en ik aan multimonitoring doe dacht ik, ik vraag het ff na.
Who's to blame?

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Installeer ff asusprob (op asus.com te vinden) en kijk je temperatuur na. Dan weet je of het de koeler is of niet |:(

All your base are belong to Chuck Norris

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

Kan aan zoveel dingen liggen , je processor , je videokaart (Aagezien je en pci kaart hebt kan het zijn dat die games hem niet ondersteunen), je geheugen.
Ik persoonlijk denk de videokaart.

Kenners weten waarom

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
Met meerdere monitoren - neem een MATROX :Y) Werkt bij mij altijd goed. Is een AGP en een PCI versie van. Hiermee zijn dan de meeste problemen opgelost. En misschien werkt XP ook mee aan dit probleem. :?

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Op woensdag 30 januari 2002 15:48 schreef Da_RoNiN het volgende:
Kan aan zoveel dingen liggen , je processor , je videokaart (Aagezien je en pci kaart hebt kan het zijn dat die games hem niet ondersteunen), je geheugen.
Ik persoonlijk denk de videokaart.
De ondersteuning van een videokaart is compleet afhankelijk van windows zelf en de DirectX drivers, spellen hebben hier niets mee te maken.

Persoonlijk denk ik dat het aan het geheugen ligt, of aan je drivers.

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:52
ff een update,
ik heb hem nu stabiel draaien op 9 * 90 = 720 mhz en geheugen ook op 90 mhz?

ik leid hier uit af dat, gezien het m.i. niet zo grootte temp. verschil in AMD 800 of 720 dat het geheugen op 133 voor het probleem zorgt. iemand bezwaar tegen deze afleiding?
Pagina: 1