Is er een manier om te zoeken op de nickname 'melvin' zonder al de hits voor 'c9melvin' (mijn nick dus) mee te nemen ? Ik wil namelijk es kijken of die nog in gebruik is, en is dat niet het geval had ik die ook graag veranderd gehad
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Die zoek-optie staat, helaas, uit ivm serverload. Neem contact op met een van de leden van het DT, of een moderator. Die kunnen dat wel opzoeken 
DR: Waarom ben jij altijd als eerste
DR: Waarom ben jij altijd als eerste
[/laat]Op woensdag 30 januari 2002 12:55 schreef Wacky het volgende:
Die zoek-optie staat, helaas, uit ivm serverload. Neem contact op met een van de leden van het DT, of een moderator. Die kunnen dat wel opzoeken
Aannames zijn fataal.
johOp woensdag 30 januari 2002 12:55 schreef Wacky het volgende:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ok tnx !
10 juni, da's meer dan een half jaar geleden dus kunnen jullie mn nick ff aanpassen dan ?
Btw, wat met net opvalt is dat de nicknames van moderators NIET in het rood komen onder mijn reply-to veldje (heb die optie aangezet).
10 juni, da's meer dan een half jaar geleden dus kunnen jullie mn nick ff aanpassen dan ?
Btw, wat met net opvalt is dat de nicknames van moderators NIET in het rood komen onder mijn reply-to veldje (heb die optie aangezet).
Ja hoor. Wil je dat het "Melvin" of "melvin" wordt ?Op woensdag 30 januari 2002 12:56 schreef c9melvin het volgende:
Ok tnx !
Ik niet snap niet ?Btw, wat met net opvalt is dat de nicknames van moderators NIET in het rood komen onder mijn reply-to veldje (heb die optie aangezet).
edit:
Wat doen we met c8melvin ?
Aannames zijn fataal.
Niet? Tsjonge jongeOp woensdag 30 januari 2002 13:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik niet snap niet ?
[/edit]
Als je in het Post Reply venster bent, zie je de posts (als je dat aangevinkt hebt) Daar staat links de nickname, maar in dat venster zijn de namen van modjes/adjes niet * rood
Melvin graag.Op woensdag 30 januari 2002 13:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Ja hoor. Wil je dat het "Melvin" of "melvin" wordt ?
[..]
Ik zal er es een ander topic over starten.Ik niet snap niet ?
Die mag weg, dat was een typo vroeger... en thenarfstyler mag ook weg eigenlijk. Ik was een tijdje inactief en was vergeten dat ik al een login had op tweakersedit:
In het "geef thread bij replyen weer" gebeuren. Achja, kleurtjes zijn zowiezo
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar soms wel makkelijk, in het geval van lcestorm enzoOp woensdag 30 januari 2002 13:05 schreef JvS het volgende:
Achja, kleurtjes zijn zowiezo![]()
.
Done. 
De andere twee accounts zijn gebanned.
De andere twee accounts zijn gebanned.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1