Toon posts:

Vraag over Carmageddon 2, ik wil een auto/skin....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Graag zou ik een auto voor Carmageddon 2 willen maken, het gaat om de gouden koets van het koningshuis. In deze auto, die ook paarden ervoor moet hebben en goudkleurig moet zijn, moeten twee personen in:

Willem Alexander, Prins van Oranje nassau en zijn aanstaande bruid, met wie hij 2-2-2002 (aankomende zaterdag) in het huwelijk zal treden voor het hof van oranje en de nodige daarvoor bestemde ambtenaren.

Deze auto, graag wil ik weten hoe ik dit zou maken, zijn hier editors voor? Hebben jullie misschien internet locaties waarvan ik deze kan downloaden, en hoe skin ik deze. (Hoe plaats ik dus de benodigde plaatjes erop?)

Mijn motivaties zijn dat ik een verfent speler ben van Carmageddon 2, ik speel het graag maar ik heb alle huidige auto's en extensie auto's al gehad en van het internet af gedownload. (En ook al gespeeld.)

Het lijkt mij leuk om de gouden koets aan mijn collectie toe te voegen in de daarvoor bestemde map locatie in deze.

Ik zou jullie allen dankbaar zijn voor tips en download locaties, mogelijk wat tutorials en handleidingen die ik daarvoor kan gebruiken.

Ik hoop dat dit topic genoeg uitgebreid was als zodanig, dit omdat elk topic tegenwoordig 5 A4'tjes moet hebben. Dit is me in deze nog niet gelukt zie ik, waarvoor mijn excuses alvast.

Met heel vriendelijke groeten,

Commodore 64.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
(Je probeert het nog eens? :X)

Opzich denk ik dat je weinig kans maakt om zoiets te vinden.
Misschien zou je eens iemand vragen die wel eens skins/cars maakt, misschien wil hij het wel doen.
Of ff posten op 'n forum van Carmageddon 2.

Maar als het je lukt en je schept die koets verwacht ik hier wel ff een screenie he! :9

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 13:17 schreef Manic het volgende:
(Je probeert het nog eens? :X)

Opzich denk ik dat je weinig kans maakt om zoiets te vinden.
Misschien zou je eens iemand vragen die wel eens skins/cars maakt, misschien wil hij het wel doen.
Of ff posten op 'n forum van Carmageddon 2.

Maar als het je lukt en je schept die koets verwacht ik hier wel ff een screenie he! :9
Tsja kijk het wil er bij mij nog steeds niet in dat dit topic ongeschikt zou zijn voor Spielerij. Dus probeer ik het nog eens. Ze zeiden dat het niet goed was dat ik alleen zei dat dat hevig zou rocken dus heb ik al mijn emoties, motivaties en beweegredenen maar neer gezet nu.

Dan moet het goed zijn lijkt me. Eens zal het mij lukken een goed topic op GoT te zetten, dat is heel belangrijk voor me.

Verwijderd

er is een car editpr voor dat spel zal eens even kijken hoe dat kreng heet

edit edit

http://www.google.com/search?q=Carmageddon+2+car+editor&hl=nl&lr= kijk hier maar even

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 14:21 schreef finelookingme het volgende:
er is een car editpr voor dat spel zal eens even kijken hoe dat kreng heet

edit edit

http://www.google.com/search?q=Carmageddon+2+car+editor&hl=nl&lr= kijk hier maar even
Dank je wel voor deze link.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 12:51 schreef Commodore64 het volgende:

Met heel vriendelijke groeten,

Commodore 64.
:X

trouwens, het lijkt me ook erg cool! :9
Als het je gelukt is moet je het hier wel even posten hè? :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 16:02 schreef DataBeest het volgende:
:X

trouwens, het lijkt me ook erg cool! :9
Als het je gelukt is moet je het hier wel even posten hè? :)
Hehe is goed.... :)

Thanx iig. Deze kan wel op slot.
Pagina: 1