Het gaat hier om een Dynalink 56K Externe modem. De modem is op Compoort 1 aangesloten. Het besturingsysteem is Windows XP (maar de fout was er ook in Windows 98 SE en Windows ME). De internet provider is 'HetNet'.
Het probleem:
1 de modem maak al erg moeilijk verbinding.
2 als de modem verbinding heeft kan je gewoon surfen
3 op een gegeven moment doet de modem nix meer, er is dan wel internet verbinding maar dan wordt er helemaal geen data meer verzonden
4 na een tijdje (10 sec. tot wel 1 min) is de verbinding weer terug.
5 dit gaat zo de hele tijd door als de modem verbinding heeft
6 bijv. ik ben een bestand aan het downloaden (gaat al niet snel +/- 3 kb/s) het bestand wordt helemaal gedownload, maar als ik na het downloaden naar een andere site wil doet de modem weer nix
7 het kan 'waarschijnlijk' niet aan 'HetNet' liggen omdat andere mensen wel perfect verbinding hebben
Suggesties?
Tnx
Het probleem:
1 de modem maak al erg moeilijk verbinding.
2 als de modem verbinding heeft kan je gewoon surfen
3 op een gegeven moment doet de modem nix meer, er is dan wel internet verbinding maar dan wordt er helemaal geen data meer verzonden
4 na een tijdje (10 sec. tot wel 1 min) is de verbinding weer terug.
5 dit gaat zo de hele tijd door als de modem verbinding heeft
6 bijv. ik ben een bestand aan het downloaden (gaat al niet snel +/- 3 kb/s) het bestand wordt helemaal gedownload, maar als ik na het downloaden naar een andere site wil doet de modem weer nix
7 het kan 'waarschijnlijk' niet aan 'HetNet' liggen omdat andere mensen wel perfect verbinding hebben
Suggesties?
Tnx