Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Nu zit ik bij www.widexs.nl en die zijn supersnel, goede support en niet heel duur.
Ik zou wel willen dat we thuis ADSL konden krijgen. We hebben hier nog niet eens kabel
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Verwijderd
De info dat je nu 20 gig hebt komt van http://announce.widexs.nl/index.php3?action=detail&id=101 , en meer over dedicated zooi staat op http://www.widexs.nl/eigended.html .
Ik zie net dat het 175,- per maand is in plaats van 150,-..
(edited 05-05-2000).]
Ik zie 't alweer.. ik moet linux leren... Een programma installeren kan ik wel onder linux, apache instellen enzo is ook geen probleem.. maar echt alle ins en outs ken ik niet
http://www.silverpoint.nl
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Ik snap die gasten van vuurwerk niet hoor, waarom ze die pakketten niet tegen en lagere prijs doen of ze flink uitbreiden (datatraffic vooral) nu andere nl aanbieders veel betere alternatieven hebben...
Verwijderd
Heb je niet veel ervaring met linux (zoals ik
Als je win2k server neerkwakt moet je bijna wel IIS5, MS SQL en ASP gaan gebruiken. Dat is op zich eigenlijk best relaxed, maar dan moet ik alles opnieuw scripten
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je lult maar wat in de ruimte, het gaat echt NERGENS over.. "ISP's" hebben hier nix mee te maken. Planet Internet, WXS, WOL, XS4all - dat zijn ISP. Internet Service Provider.
En als jij zo ontzettend lomp bent om zelf maar te bepalen waar ik die server voor nodig zou hebben, zout je echt maar op.
Misschien heeft mijn bedrijf wel een server nodig.. Drol.
Verwijderd
op de vraag wat als je server crashed?
Je kan Linux en NT gewoon remote beheren. In linux kom ja al een heel eind met alleen telnet ik geloof dat er voor NT apparte software is.
Linux installeren als web of ftp server is het moeilijkste niet, natuurlijk ook afhankelijk wat je precies wil. De documentatie en boeken over linux zijn de afgelopen maanden sterk toegenomen gelukkig.
Als je een boek zoekt dan is er 1 uitgever die ik met GOUDE STIP aanraad : O'Reilly
Ik zelf heb nu een 5-tal boekn van O'Reilly over linux en ik persoonlijk vind dat ze duidelijk en goed geschreven zijn. Echter 1 klein nadeel, de meeste boeken zijn in het engels. Voor de meeste zou dat niet zo'n probleem op moeten leveren.
Verwijderd
Het intresseerd mij helemaal niet wat jij doet met je server. Of ik lomp bent kan ik je wel laten zien geef me je prive e-mail adres dan stuur ik mijn adres op van mijn bedrijf, waar je kennis kan maken met 19" server farm van compaq, met RAID systemen en inbel mogelijkheden, die ik zelf implementeer en beheer. Zo dan zien we wel wie lomp is. Ik ben gewoon eerlijk dat is hard zeker. Wat moet gozer van 13 met een server.?
En trouwens ben ik 7 maanden geleden, gecertificeert voor Microsoft MCSE en Cisco Network Designer.
Van mij mogen ze je het forum uit donderen!
Nu is de rest van je oeverloze geneuzel dus op lucht gebaseerd..
Jij pretendeert veel te weten van servers enzo. In dat geval weet jij dus ook wat je met een server kan. Dan slaat de vraag wat ik met een server moet dus ook nergens op, want dat weet je dan donders goed.
Volgens mij ben je gewoon een 15 jarig Mavo-3 kleutertje die op z'n zolderkamer z'n puberale, recalcitrante gedrag op internet ten toon spreidt. Je smijt met wat termen (19", RAID, MSCE) die je toevallig ergens opgepikt hebt.. Nee jochie, dit slaat nergens op.
Laat ik het om jou even tegemoet te komen voor de duidelijkheid dan uitleggen.
Deze server is niet voor mij prive. Hij is voor m'n bedrijf. Wij hebben als bedrijf nu een vrij groot aantal sites die gehost moeten worden. We hebben nu een dedicated server bij Dutchwebhosting. Die is voldoet niet aan onze eisen. Daarom zoeken we een andere server, die wel aan onze eisen voldoet. Omdat we het niet nodig vinden om > 2000,- per maand te betalen als het ook goedkoper kan proberen we dat.
Ohhh! Zit dat zo? Ja! Dat zit zo.. Geeft niet hoor Cyberspook dat je dat niet wist. Geeft nix. Dat wist eigenlijk niemand hier. Maar wat wel ontzettend onprettig is, Cyberghost, is dat jij zelf maar even conclusies trekt.. Jep. Dat is gedrag dat men vooral bij lager opgeleide mensjes tegenkomt. Zeker als die nog niet helemaal volwassen zijn enzo... Dus eigenlijk kan jij er ook nix aan doen. Ik hoop dat het nog goedkomt met je.. Vast wel, als je maar je best doet op school!
En over dat nederlands, check deze zinnen en ga je schamen (werkwoorden.. was dat niet de basisschool??):
"Het intresseerd mij..."
"En trouwens ben ik 7 maanden geleden, gecertificeert voor..."
Goh! Toen kon je nog eens een lekker potje flamen en dan lachten de adjes vrolijk met je meeOp dinsdag 12 juni 2001 21:57 schreef The Source het volgende:
Right on Burat!!
Verwijderd
pfff, wat een moeilijke woorden allemaal zegOp donderdag 11 mei 2000 14:54 schreef Burat het volgende:
...pretendeert...
...recalcitrante gedrag...
Lekker snelle reactieOp dinsdag 12 juni 2001 21:57 schreef The Source het volgende:
Right on Burat!!
Maar een lekkere flame topic zonder slotje