dedicated server..

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Waar issie het best? Widexs? Vuurwerk? Buitenland?

Als je ervaring hebt, post ff..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

eerst had ik www.dutchwebhosting.nl . NIET nemen...die zuigen het wit van een biljardbal af. :(

Nu zit ik bij www.widexs.nl en die zijn supersnel, goede support en niet heel duur.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Met een snelle ADSL lijn (oid.) en de juiste software/kennis kun je 'm ook bij jezelf thuis zetten :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Dutchwebhosting is idd BAGGERtraag, ze luisteren niet naar emails, etc.. Daarom willen we nu iets anders :). Maar Widexs is 500,- setupkosten en minstens 700,- per maand..

Ik zou wel willen dat we thuis ADSL konden krijgen. We hebben hier nog niet eens kabel :(.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Je kunt bij widexs een eigen bak neerplanten, da's 150,- per maand, en sinds kort met 20 gig free-traffic.

Verwijderd

Je kunt bij widexs een eigen bak neerplanten, da's 150,- per maand, en sinds kort met 20 gig free-traffic.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Waar haal je die informatie vandaan Niels?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Heeft ie gejat }>

Verwijderd

:)

Verwijderd

Lollig Rick.. :r

De info dat je nu 20 gig hebt komt van http://announce.widexs.nl/index.php3?action=detail&id=101 , en meer over dedicated zooi staat op http://www.widexs.nl/eigended.html .

Ik zie net dat het 175,- per maand is in plaats van 150,-..

(edited 05-05-2000).]

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ya, dat had ik ook gezien. Is wel heel interessant, eigen bak in een 19" rekje schroeven is ook het werk niet. Het is alleen jammer dat ik erg weinig linux kan enzo. Nu is het zo dat Widexs dat ook wel voor je wil installeren, dus zelfs dat probleem is wel te overkomen. Maar als er nou eens iets crasht? Wat dan? Moeten we dan naar widexs toe om de bak te resetten? Dat is wel vervelend..

Ik zie 't alweer.. ik moet linux leren... Een programma installeren kan ik wel onder linux, apache instellen enzo is ook geen probleem.. maar echt alle ins en outs ken ik niet :(.

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij silverpoint kun je een bakkie huren (ide of scsi) met dat iets van 10gb.
http://www.silverpoint.nl

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

haha :D goeie Rick!

Ik snap die gasten van vuurwerk niet hoor, waarom ze die pakketten niet tegen en lagere prijs doen of ze flink uitbreiden (datatraffic vooral) nu andere nl aanbieders veel betere alternatieven hebben...

Verwijderd

Burat> Voordeel van een EIGEN server is natuurlijk... dat je zelf het OS kunt kiezen :)

Heb je niet veel ervaring met linux (zoals ik :() dan kun je beter gaan voor Win2K pro, Win2K Server of NT. Kun je ook prima op draaien, zelfs met Apache. En dat resetten als 'ie crasht, gewoon ff een belletje naar WideXS en zij rebooten hem voor je.. alleen moet je er wel ff bijzetten dat ze dat normaal doen, niet met de reset knop :)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Niels: Daar heb ik ook aan zitten denken. Maar het staat me op een of andere manier tegen om onder win2k dan apache, php en mysql te gaan draaien. Dat spul is allemaal beta onder win32, en zal vast niet net zo stabiel en snel zijn als onder linux.

Als je win2k server neerkwakt moet je bijna wel IIS5, MS SQL en ASP gaan gebruiken. Dat is op zich eigenlijk best relaxed, maar dan moet ik alles opnieuw scripten :( :'(... Dat kost ZOVEEL tijd..

Verwijderd

ik draai op mijn IIS5 MySQL en php zonder problemen, dus dat is echt het probleem niet hoor

Verwijderd

MySQL is niet zo moeilijk.. Da's gewone stand-alone shit.. hoe je PHP in IIS knutselt staat hier..

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Burat > heb je niet een kennis / Linuxgoeroe die je even wil helpen? Gewoon thuis die bak configureren en daarna naar WideXS brengen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
havana: ik ken wel lui die dat in een handomdraai perfect configureren. Dat willen ze ook wel doen. Alleen als er nu iets gaat bouten of als er later iets bij moet worden geinstalleerd...

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
't Is weer es zover hoor.. een irri admin heeft de draad verplaatst. Ik zoek me de pleures en niemand replied hier..

• Tom
  • Niet online

Tom

lol Rick :D

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
:'(

Verwijderd

Over een jaar heeft iedereen een web server. Valt er wel dan te surfen als iedereen in de wereld een web server heeft.???? Ik zie het al voor me kinderen 14 jaar. Zitten buiten te spelen , "Peter (13 jaar) heb jij je apache server al klaar.! Danny (14 jaar) nee ik moet nog een SCSI harddisk kopen met mijn kleding geld) Er komen elke dag nieuwe providers, er is nu denk ik iets van 40 ISP's. En particuliren hebben ook allemaal thuis zeker 19" servers en patch panelen. Wie gaat er surfen eigenlijk. Get real wake up man.

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Je kunt natuurlijk ook gewoon bij demon internet gaan..die zijn supersnel

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

mmm, vorige post was niet van mij.. Iemand heeft m'n pass gejat.. nouja, ik bennet er wel mee eens :D Demon is ok voor grootverbruikers.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
CyberGhost, wat LUL je nou??? Ben je BEZOPEN ofzo??

Je lult maar wat in de ruimte, het gaat echt NERGENS over.. "ISP's" hebben hier nix mee te maken. Planet Internet, WXS, WOL, XS4all - dat zijn ISP. Internet Service Provider.

En als jij zo ontzettend lomp bent om zelf maar te bepalen waar ik die server voor nodig zou hebben, zout je echt maar op.

Misschien heeft mijn bedrijf wel een server nodig.. Drol.

Verwijderd

Dag Burat,

op de vraag wat als je server crashed?

Je kan Linux en NT gewoon remote beheren. In linux kom ja al een heel eind met alleen telnet ik geloof dat er voor NT apparte software is.

Linux installeren als web of ftp server is het moeilijkste niet, natuurlijk ook afhankelijk wat je precies wil. De documentatie en boeken over linux zijn de afgelopen maanden sterk toegenomen gelukkig.

Als je een boek zoekt dan is er 1 uitgever die ik met GOUDE STIP aanraad : O'Reilly
Ik zelf heb nu een 5-tal boekn van O'Reilly over linux en ik persoonlijk vind dat ze duidelijk en goed geschreven zijn. Echter 1 klein nadeel, de meeste boeken zijn in het engels. Voor de meeste zou dat niet zo'n probleem op moeten leveren.

Verwijderd

De enige die hier lomp is BURAK dat ben jij.
Het intresseerd mij helemaal niet wat jij doet met je server. Of ik lomp bent kan ik je wel laten zien geef me je prive e-mail adres dan stuur ik mijn adres op van mijn bedrijf, waar je kennis kan maken met 19" server farm van compaq, met RAID systemen en inbel mogelijkheden, die ik zelf implementeer en beheer. Zo dan zien we wel wie lomp is. Ik ben gewoon eerlijk dat is hard zeker. Wat moet gozer van 13 met een server.?
En trouwens ben ik 7 maanden geleden, gecertificeert voor Microsoft MCSE en Cisco Network Designer.

• RvdH
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Moet je alleen nog even nederlands leren schrijven...

Verwijderd

*laat maar* :)

Verwijderd

Wat er staat is geen Japans blinde.!!
Ben jij nederlands docent ofzo.

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 20:11
CyberGhost> Ik kan me niet voorstellen dat jij ook maar 1 diploma hebt gehaald. Dit soort reacties geven alleen maar aan dat je het IQ van een zak stront hebt.
Van mij mogen ze je het forum uit donderen!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Idd! Wat een lomp geleuter CyberGhost.. Ik geloof er helemaal NIETS van dat jij uberhaupt een baan hebt waar meer intelligentie voor nodig is dan bij het beroep vuilophaler ofzo. Of plantsoendienst. Je lult maar een beetje loos in de ruimte. Jij weet helemaal niet hoe oud ik ben.. Misschien ben ik 40, misschien 11. Dat weet jij niet, want je kent me niet. Dus dat argument is bij deze ontkracht.

Nu is de rest van je oeverloze geneuzel dus op lucht gebaseerd..

Jij pretendeert veel te weten van servers enzo. In dat geval weet jij dus ook wat je met een server kan. Dan slaat de vraag wat ik met een server moet dus ook nergens op, want dat weet je dan donders goed.

Volgens mij ben je gewoon een 15 jarig Mavo-3 kleutertje die op z'n zolderkamer z'n puberale, recalcitrante gedrag op internet ten toon spreidt. Je smijt met wat termen (19", RAID, MSCE) die je toevallig ergens opgepikt hebt.. Nee jochie, dit slaat nergens op.

Laat ik het om jou even tegemoet te komen voor de duidelijkheid dan uitleggen.

Deze server is niet voor mij prive. Hij is voor m'n bedrijf. Wij hebben als bedrijf nu een vrij groot aantal sites die gehost moeten worden. We hebben nu een dedicated server bij Dutchwebhosting. Die is voldoet niet aan onze eisen. Daarom zoeken we een andere server, die wel aan onze eisen voldoet. Omdat we het niet nodig vinden om > 2000,- per maand te betalen als het ook goedkoper kan proberen we dat.

Ohhh! Zit dat zo? Ja! Dat zit zo.. Geeft niet hoor Cyberspook dat je dat niet wist. Geeft nix. Dat wist eigenlijk niemand hier. Maar wat wel ontzettend onprettig is, Cyberghost, is dat jij zelf maar even conclusies trekt.. Jep. Dat is gedrag dat men vooral bij lager opgeleide mensjes tegenkomt. Zeker als die nog niet helemaal volwassen zijn enzo... Dus eigenlijk kan jij er ook nix aan doen. Ik hoop dat het nog goedkomt met je.. Vast wel, als je maar je best doet op school!

En over dat nederlands, check deze zinnen en ga je schamen (werkwoorden.. was dat niet de basisschool??):
"Het intresseerd mij..."
"En trouwens ben ik 7 maanden geleden, gecertificeert voor..."

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:15
Right on Burat!!

Verwijderd

Op donderdag 11 mei 2000 14:54 schreef Burat een verhaaltje
Touché!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 21:57 schreef The Source het volgende:
Right on Burat!!
Goh! Toen kon je nog eens een lekker potje flamen en dan lachten de adjes vrolijk met je mee ;) . Die goeie ouwe tijd :P .

Verwijderd

Op donderdag 11 mei 2000 14:54 schreef Burat het volgende:
...pretendeert...
...recalcitrante gedrag...
pfff, wat een moeilijke woorden allemaal zeg >:) >:) >:)

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Op dinsdag 12 juni 2001 21:57 schreef The Source het volgende:
Right on Burat!!
Lekker snelle reactie :Z
Maar een lekkere flame topic zonder slotje :+
Pagina: 1