Verwijderd
Voor een vraag als deze kan je beter op startpagina kijken, daar is ergens een hele lijst aangelegd van gratis webruimte providers. Eerst kijken, dan vragen!
Verwijderd
20 maar?!? 100MB bij fortunecity of onbeperkt zonder banners op Crosswinds.
I rest my case....
I rest my case....
Ik doe lekker alles bij Wanadoo. Maar 20mb, maar wel supersnel vanuit nederland.
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Verwijderd
Je moet een accountje nemen bij 50megs.com
die zijn redelijk snel, crosswinds mag dan 100mb bieden maar crosswinds is en blijft traag. Ik heb laatst ergens een free site gezien met 300mb ruimte moet ik effe nazoeken maar die ging met een 56k6 (sorry nog geen kabel in ons dorp) met 5.5k gemiddeld. Ik zal eens zoeken
Succes !
die zijn redelijk snel, crosswinds mag dan 100mb bieden maar crosswinds is en blijft traag. Ik heb laatst ergens een free site gezien met 300mb ruimte moet ik effe nazoeken maar die ging met een 56k6 (sorry nog geen kabel in ons dorp) met 5.5k gemiddeld. Ik zal eens zoeken
Succes !
Kijk eens op www.freewebspace.net
Bedenk dat als je illegale shit op je site zet (MP3's etc) je account direct afgesloten wordt!
ik geloof dat je op www.spaceports.com ook unlimited space hebt...is het uitchecken wel effe waard...
spaceports bied in eerste instantie 10 MB webspace, als je meer nodig hebt kun je dit aanvragen. Je moet maar hopen dat er dan meer space wordt toegewezen...
Pagina: 1