Xerox of HP cardridge?

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:55

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier nu een HP 950C Printer maar de inkt is op.
Nu hoorde ik van een vriend van mij dat je ook van Xerox de cardridges in een HP printer kan stoppen en dat je geen kwailiteits verschil hebt.

Xerox is namelijk goedkoper.

Is het waar dat deze even goed zijn? zo ja, werkt het wel goed Xerox in HP?

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 14:08
Er zijn verschillende testen geweest in PC-bladen met imitatie cardridges, en daaruit bleek dat deze niet of nauwelijks onderdoen voor orginele cardridges. En het prijsverschil wordt zeker niet gerechtvaardigd.

Dat Xerox cardridge moet je IMO gewoon proberen, en als je de kwaliteit te laag vindt, kan je altijd nog oginele cardridges kopen, of een ander merk imitatie. Het voordeel van de HP is dat de spuitkoppen op het cardridge zitten, dus voor verstopte koppen hoef je je geen zorgen te maken. Bij bijv. Epson zitten de koppen nl. in de printer zelf, en als deze verstopt zitten, is dat een duur grapje om te laten maken!!

Ik zou het gewoon proberen :) Succes!!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:53
xerox maakt gebruik van oude, gerecyclede cartridges van hp en vult ze weer. Als je zo'n oude cartridge blijft recyclen en hervullen, dan zal de kwaliteit na een paar keer ook terug vallen. In theorie kan je ze tot 7 a 8 keer na vullen. Tegen die tijd krijg je ook last van verstopte spuitmondjes!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

waar koop je xerox cardridge???....welke winkel??

Tubes....It's what make music music!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 14:08
Op woensdag 30 januari 2002 15:59 schreef marsian het volgende:
xerox maakt gebruik van oude, gerecyclede cartridges van hp en vult ze weer. Als je zo'n oude cartridge blijft recyclen en hervullen, dan zal de kwaliteit na een paar keer ook terug vallen. In theorie kan je ze tot 7 a 8 keer na vullen. Tegen die tijd krijg je ook last van verstopte spuitmondjes!
OK, maar dat is in principe niet zo erg, dan gooi je de cardridge gewoon bij het vuil. Beter als de kop in de printer vervangen ;)

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Op woensdag 30 januari 2002 19:45 schreef silitek het volgende:
waar koop je xerox cardridge???....welke winkel??
Office Center

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Verwijderd

je kunt wel Xerox nemen.. maar kijk uit dat je niet aan de chip onderaan zit, die van XeroX zijn er namelijk errug gevoelig voor. (Ik spreek uit ervaring). Dus voorzichtig aangezien zo duur zijn. Suc6
Pagina: 1