Toon posts:

[UT] Game of the year edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is dus de versie die ik heb (gekocht).

Iedere keer als ik via het i-net speel (CTF) dan kom ik toch op servers waar een nieuw level binnen wordt gehaald!

Vraag: waar kan ik kijken of ik de allerlaatste velden (levels) heb??

vraag 2: als ik een level gedownd heb waarom zie ik deze dan niet in de lijst als ik off-line wil spelen??

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zorg ervoor dat je alle 4 de Bonuspacks hebt.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
De Inoxx-pack wordt ook vaak gebruikt.
vraag 2: als ik een level gedownd heb waarom zie ik deze dan niet in de lijst als ik off-line wil spelen??
Heb je dan wel de game-mode op CTF staan? Als je CTF-maps gedownload hebt, staan ze niet in het lijst van DM.

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 11:00 schreef Boxkeeper het volgende:
Dit is dus de versie die ik heb (gekocht).

Iedere keer als ik via het i-net speel (CTF) dan kom ik toch op servers waar een nieuw level binnen wordt gehaald!

Vraag: waar kan ik kijken of ik de allerlaatste velden (levels) heb??

Zou kunnen zijn dat dit gewoon 'custom' levels zijn
zelfgemaakte levels dus, enne dan kan je nooit up to date zijn ofcoz, want men blijft maps maken :P

Check Planetunreal(.com) voor maps en ander UT stuff

op vraag 2
Als je offline speelt dan haalt UT je maplist uit je maps dir vandaan. Vraag me niet waarom, maar levels die je online via UT binnehaalt saved ie niet in je Map-dir, maar kennelijk ergens anders aangezien je hem de volgende keer niet weer hoeft te downloaden. Als je ze offline wilt spelen zal je de losse map file moeten downloaden. Check hier weer planetunreal(.com)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57

Fuelke

Forza Ferrari

Je kan eens kijken op http://games.telenet.be/files.php , onder UT vind je de meeste bonuspacks terug + extra maps + mods.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op woensdag 30 januari 2002 11:33 schreef Scimitar het volgende:
op vraag 2
Als je offline speelt dan haalt UT je maplist uit je maps dir vandaan. Vraag me niet waarom, maar levels die je online via UT binnehaalt saved ie niet in je Map-dir, maar kennelijk ergens anders aangezien je hem de volgende keer niet weer hoeft te downloaden. Als je ze offline wilt spelen zal je de losse map file moeten downloaden. Check hier weer planetunreal(.com)
Kan je ze niet vanuit de download map in je "Maps" map zetten?

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Weet iemand waar ik de GOTY van UT nog kan kopen ? Ben al bij de Bart Smit geweest, en de lokale CD boer. Allebei hadden ze hem niet..

Kzal vanmiddag weleens effe bij de FRS langsgaan hier in Utrecht, misschien dat die meer sjoege geven..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Als hij een map download, slaat ie hem in de UT/Cache map op, dan open je cache.ini, je kijkt welk bestand die map is en je hernoemt het bestand naar de mapnaam.extensie, die zet je in de UT/Maps dir en je kan hem offline ook spelen.....

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Verwijderd

Aanvulling op de andere opmerkingen:

vraag1:
Er zijn maar dan duizend maps om ze allemaal te hebben is gekkenwerk.
Mijn UT dir is nu 1.5 gig (nu nog klein)

vraag2:
Chache renamen zoals in de ini in de chache dir staat
.unr moet in maps
.utx moet in textures
.uax moet in sounds
.umx moet in music
.u moet in system

• gwystyl
  • Laatst online: 03-11 22:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb UT nu gespeeld onder WinME en onder WinXP. Onder ME heb ik een framerate van ongeveer 20, en onder XP ongeveer 75!! iemand enig idee hoe dit kan :??
En hebben jullie tips om de fps onder ME wat op te krikken?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 16:33 schreef gwystyl het volgende:
Ik heb UT nu gespeeld onder WinME en onder WinXP. Onder ME heb ik een framerate van ongeveer 20, en onder XP ongeveer 75!! iemand enig idee hoe dit kan :??
En hebben jullie tips om de fps onder ME wat op te krikken?
ff goede drivers voor je videokaart voor WinME installeren. :)

🌞🍃

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
FF over de bonuspacks, nummer 2 van digital xtremes hoeft niet, hij zorgt bij mij voor de grootste problemen met connecten.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 13:00 schreef CyberTijn_ het volgende:
Weet iemand waar ik de GOTY van UT nog kan kopen ? Ben al bij de Bart Smit geweest, en de lokale CD boer. Allebei hadden ze hem niet..

Kzal vanmiddag weleens effe bij de FRS langsgaan hier in Utrecht, misschien dat die meer sjoege geven..
er staat niks van 'GOTY' op de doos ofzo (dat soort dozen zijn er wel, maar heb ik nog nooit gezien) de GOTY versie die ik heb zat gewoon in zo'n budget spel UT doosje, er staat dan ook iets op van '50 extra maps and 2 new modes of play' :)
als je de GOTY edition geinstalleerd hebt, moet je meteen de.u uit je system directory flikkeren.
voor maps kun je terecht op http://www.nalicity.com

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 11:00 schreef Boxkeeper het volgende:
Veel custom maps hebben geen ondersteuning voor bots, dus er valt dan weinig offline te spelen..

Verwijderd

Waarom moet ik na het installeren van de GOTY versie de.u uit m'n system map verwijderen??

Verwijderd

Waar kan je die halen?? Beetje goedkoop als het kan, rond de 10-15 euro...

Iemand?

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
omdat sommige server een andere versie van de.u gebruiken, dus als je die probeert de joinen krijg je een foutmelding dat de versie anders is.. (de.u version mismatch).
ik heb de orginele en de 'best of infogrames (action)' versie. de laatste is trouwens de GOTY editie (staat niet op het doosje).

Verwijderd

Ik had 'm al origineel maar gister in maastricht de best of info games action Unreal Tournament gekocht. Is 2 CD's, GOTY versie. Koste euro 12,50 bij Bart Smit...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 20:48:
Ik had 'm al origineel maar gister in maastricht de best of info games action Unreal Tournament gekocht. Is 2 CD's, GOTY versie. Koste euro 12,50 bij Bart Smit...
thnx...

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:38
nog vrij duur... ik had hem gekocht voor 15 guldens...
Maar het is idd zon budget dvd doosje en het werkt kei goed... en die DE.U heb ik er niet uitgegooid :|
vreemd...

Verwijderd

C}{@0$ schreef op 30 januari 2002 @ 16:51:
FF over de bonuspacks, nummer 2 van digital xtremes hoeft niet, hij zorgt bij mij voor de grootste problemen met connecten.
kheb em nog nie geistalleerd.. maar wel gedownd... hebben hier meer mensen problemen mee?

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op www.nalicity.com vindt je genoeg maps.
En ik gebruik UT Map Manager voor het beheren van mijn maps + cache files.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1