Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schijf C: vol

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dag mensen, Ik krijg allemaal berichtjes dat mijn C: schijf te vol is..... Hij is nl. maar 1 gb (dit is gedaan met Fdisk) als ik in de eigenschappen van Temporary Internet Files kijk, dan zegt hij dat deze bijna 400 mb is..... en dat er 5 mappen zijn. DUS ik denk ik ga die temp. eens verwijderen, maar nee dat kon niet.

NU HEEFT HIJ INEENS EEN CONTENT.IE5 aangemaakt!!! en de andere mappen kan ik nog steeds niet zien....

Weet iemand hoe ik die mappen tevoorschijn kan toveren??? of mag ik die niet leegmaken.... Misschien weet iemand al wel hoe ik ze leeg kan maken.....

PLEASE REPLY!!!!!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Extra -> Internet opties

Gebruik de search en zoek eens wat verder dan je neus lang is |:(

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:54
In Internet Explorer zit onder "Extra" het knopje "Internet Opties", daarin zit een stukje over tijdelijke internet pagina's. Daar zit ook een knopje bij waarmee je die tijdelijke pagina's kunt verwijderen.

Probeer dat eens ;).

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:36
Je kunt via "mapopties" ook onzichtbare systeembestanden laten weegeven. Is een kwestie van een vinkje uitschakelen. Weet niet precies hoe je bij de mapopties komt, maar staat ergens bovenin je Explorer.

Verwijderd

Klik twee keer op Mijn Computer zodat je het venster krijgt, ga naar View, daarna naar Options en selecteer het tabblad View, vink daar de optie Show all files (oid) aan. Nu kan je de mappen zien. (en deleten als het goed is)

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 21:07
welkom op het forum :o

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

1 gig lijkt me een beetje weinig als windows partitie, ligt eraan wat je d'r allemaal bij hebt staan, maar ik zou toch minstens 500 MB vrijlaten om te scratchen...

¯\_(ツ)_/¯

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
Herstarten naar dos-modus
en dan:

smartdrv
deltree c:\windows\tempor~1

(Onderzoek vooraf wel even of de dos-naam van de map wel tempor~1 is!)

Houdoe

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Op woensdag 30 januari 2002 11:00 schreef Wolfensteijn het volgende:
In Internet Explorer zit onder "Extra" het knopje "Internet Opties", daarin zit een stukje over tijdelijke internet pagina's. Daar zit ook een knopje bij waarmee je die tijdelijke pagina's kunt verwijderen.

Probeer dat eens ;).
* Sassie dacht laat ik dat ook eens doen :)
Alles verwijderd en nu heb ik opeens 328 MB vrij op me C: ipv nog maar 20 wat ik eerst had ;(

Duis het werkt wel, ook kun je daar instellen hoe groot de tijdelijke internet bestanden map moet worden.

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik weet niet wel OS je draait, maar bij windows 98 zit schijfopruiming (ergens onder bureau acessoires). Daarmee kan je in een keer je temp, de temporary internetfiles en allerlei andere troep van je schijf laten knikkeren. Dan is ook je prullebak in een keer helemaal leeg. :)

Wanbeleid is ook beleid.

• agent327

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

edit:

Ik moet niet zo ongeduldig zijn.

Wanbeleid is ook beleid.

• agent327

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

edit:

Hier stond nog een keer het zelfde. :(

Wanbeleid is ook beleid.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 20:43
Start/programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/ en dan Schijfopruiming :)
KLAAR !!!! :)

Verwijderd

misschien wel handig om je windows swapfile en temporary internetfiles op een andere dan de c: schijf onder te brengen.

Maak een aparte partitie voor je swapfile en je temp internet-files. Dan fragmenteert je c:- schijf ook niet zo, en start je ook wat sneller op.

zet dit in system.ini bijvoorbeeld
[386Enh]
ebios=*ebios
woafont=app850.fon
display=*vdd,*vflatd
bla bladiebla... en dan:

PagingDrive=D:
Pagingfile=d:\pagefile.sys
MinPagingFileSize=512000

zo maak je een swapfile genaamd pagefile.sys op d:\ van een halve gieg.
Die kun je dan ook nog eens met windows NT/XP delen.
De temporary internetfiles kun je via de eigenschappen van IE verplaatsen.

Verwijderd

goeie tip voor beginners he? >:)

ik weet het |:(

meer voor mensen die dualboot w98se en XP hebben. In xp kun je dit via een windowjte doen, maar onder w98 moet dit in system.ini.

Je kunt ook de gewone naam van je w98 swapfile opgeven natuurlijk.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Op woensdag 30 januari 2002 14:43 schreef Jeep het volgende:
goeie tip voor beginners he? >:)

ik weet het |:(

meer voor mensen die dualboot w98se en XP hebben. In xp kun je dit via een windowjte doen, maar onder w98 moet dit in system.ini.

Je kunt ook de gewone naam van je w98 swapfile opgeven natuurlijk.
En mocht je het via dat windowtje willen doen dan gaat het dus zo (win me):
config.scherm > systeem > prestaties > virtueel geheugen :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 30 januari 2002 15:54 schreef RutgerB het volgende:
lekker topic trouwens

Whee weer een post dichterbij de huiskamer :P
en weer een post minder

Verwijderd

Laate post maar ging zelf op onderzoek uit,

Al dat gedoe met laat onzichtbare bestanden zien, of stel een limit in voor het gebruik van hardeschijf ruimte helpt allemaal niet, niet in windows xp proff. tenminste, maakt ze nog aan wat je ook doet, je kan ze dr alleen maar afdonderen met programmas die slimmer zijn dan XP.

Ik hoorde Winrar, maar tot nu deed ik het met een programmatje in Norton antivirus 2003 pro. (Bestand of map verwijderaar bij utitilys)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eeeeuh, misschien ligt het aan mij maar ik snap niets van wat je hier probeert te zeggen?

Hoe dan ook is het topic nogal oud: je kan beter een nieuw topic openen (maar natuurlijk wel even aangeven welke tips uit eerdere topics niet helpen: scheelt weer) als je een gelijksoortig probleem hebt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.