Toon posts:

Flat-rate ISDN, gaat het OOIT nog komen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na nogal wat erover gehoord te hebben een maandje geleden, hoor ik er opeens niks meer over, niet van KPN, niet van Cistron, niet van Wish, niet van niemand...
Komt het nou ooit nog, of blijven de mensen die nu geen kabel kunnen krijgen (en dus straks ook geen ADSL) tot in het eind der dagen met telefoonrekening van ƒ600+ zitten?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zo af en toe hebben ze 't erover maar het is de laatste weken bij alle providers heel erg stil....

Verwijderd

Het laatste wat ik weet van Cistron, is dat in de gebieden waar ze ADSL gaan aanbieden, bieden ze ook flat-rate ISDN aan. Mocht jouw koperkabeltje niet in staat zijn om ADSL een beetje redelijk te verwerken, dan krijg je flat-rate ISDN voor iets van 90 piek

Vanaf de zomer is het ook mogelijk om ISDN met ADSL te "combineren", dus diegenen die al ISDN hebben en dat niet kwijt willen kunnen gerust zijn (maar misschien niet over de prijs!)

Van KPN weet ik niets. Ik zal blij zijn als ik van die oelewappers af ben. Heb ooit ISDN aangevraagd bij ze en dat heeft me zeven maanden ellende opgeleverd.

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:39
KPN is sadistisch. Flat rate kondigen ze aan om er vervolgens nooit meer iets mee te doen. Zelfde met ISDN block-of-time: aangekondigt en er nooit meer wat van gehoord.