Toon posts:

Vast IP instellen Terayon..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik mijn IP 'vast' met een terayon? Dus dat ie niet steeds een aanvraag doet bij de DHCP, die er zoals jullie allemaal wel weten, wel eens geen zin heeft. Als ik de DNS van Planet neem, tekkel ik dan ook de DNS errors??

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:00
mag niet...

maar de dns kan je wel zelf instellen heb ik hier ook gedaan..

kan wel zelf een vast ip invoeren maar als chello er achter komt kan je direct alles inleveren en kom je op de black list van internet providers... houd dus in dat je kan gaan inbellen met je modempje... en nergens meer een echt abbo krijgt... dus geen kabel, adsl enz

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 09:59 schreef bArAbAts het volgende:
Hoe zet ik mijn IP 'vast' met een terayon? Dus dat ie niet steeds een aanvraag doet bij de DHCP, die er zoals jullie allemaal wel weten, wel eens geen zin heeft. Als ik de DNS van Planet neem, tekkel ik dan ook de DNS errors??
Als de DHCP server niet bereikbaar is wil dat niet zeggen dat het aan de server zelf ligt. Dat kan ook betekenen dat er tussen de kabelmodem en de server iets aan de hand is. En dan heb je aan een vast ip nog nix.

Bovndien is het gewoon asociaal om je ip vast te zetten kan jij en andere mensen alleen maar probz mee krijgen.