Stel...Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Stel ik heb een laptop met modem en een acount bij zonnet. Als ik inlog bij zonnet, krijgt zonnet dan info over mijn laptoppie, dus harware specs zoals proc Id whatever?
zou dit mogelijk zijn? En hoe monitor je de uitgaande bits en bytes... Ik wil absolute zekerheid dat de host niet kan zien waarmee gecomuniceerd word.
dit is een beetje alleswat vraagje, maarja...

specs

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij kunnen ze bij zonnet niet zien wat voor poeter je hebt, zouden ze dat wel kunnen denk jij dan dat ze 't zouden doen?

Verwijderd

Hee gladde jool, je laptoppie is zeker van de vrachtwagen gevallen dat niemand mag weten dattie bestaat :P

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Nah, zulke fantasievolle ideen worden alleen werkelijkheid als jij een trojan onder de leden hebt (netbus, back orifice).

Verwijderd

hee, Sjaak, je klinkt als een sjaak.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Misschien zou het wel kunnen maar het is niet toegestaan dus er van gebruik maken is niet mogelijk.

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn