/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
nobody
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
siemens al eens gebeld?
die maken die dingen toch?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Yepz die konden mij nix vertellen die verwezen mij door naar Zenitel... en van Zenitel heb ik weer een pdfje gekregen maar verder konden ze me nix vertellen..Op woensdag 30 januari 2002 20:38 schreef D2k het volgende:
siemens al eens gebeld?
^kick^ worden die dingen nooit gebruikt ofzo
Blijkbaar niet...Op vrijdag 01 februari 2002 15:15 schreef XerroR het volgende:
^kick^ worden die dingen nooit gebruikt ofzo
Wat kan je eigenlijk met die dingen? Internetten met een notebook via je GSM ofzo? Of heel wat anders?
🌞🍃
yepz je zou ook kunnen internetten met die dingen...Op vrijdag 01 februari 2002 15:18 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Blijkbaar niet...
Wat kan je eigenlijk met die dingen? Internetten met een notebook via je GSM ofzo? Of heel wat anders?
Maar ik wil ut voor remote control gaan gebruiken.
[Stage opdracht] alleen d'r is een beetje weinig info over en ut blijkt dat ze ook weinig tot niet gebruikt worden
Pagina: 1