Toon posts:

CRC error

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een gezipte file download en die dan vervolgens unzip krijg ik een CRC error/check en pakt ie hem neit verder uit.

Wat kan ik hier aan doen of waar kan het aan liggen. In de help staat dat het verkeerd gedownload is of dat mijn HD beschadigd is. Maar ik krijg de error bij mijn beide harde schijven.

TheScape :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Je moet je d/l eerst enable, otherswise downloadz will be corrupt. >:)

Mocht je niet begrijpen wat ik bedoel, dan is het een ander probleem. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Yo flagg, ik begrijp wat je bedoelt ik heb geen last van crc errors, maar dat is toch gelul click here to enanle downloads dat zijn toch gewoon links naar sponsors toch?!?!?
ik weet niet op welke site dat echt moet hoor

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Dit had Death_Squad een tijdje geleden ook, het bleek een virus te zijn dat .exe's infecteerde. Nou heb jij het hier over .zips maar ik zou toch even de virusscanner eroverheen laten gaan. :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:58

4POX

Everybody is wired

Dit probleem heb ik ook af en toe.. Dan heb je een file gedownload die beveiligt is met een password.. Warez sites hebben dit veel.. Als je zo'n file uitpakt zonder password krijg je CRC errors...

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Dat met die disable downloads is echt zware bullshit.

En ik vul de pass in dus dat kan het niet zijn, en het gekke is dat het bij alle files zo is.

En weet iemand dan hoe dat virus heet en hoe ik er af kom?

TheScape :)

Verwijderd

Topicstarter
Jawhoor, weer :( Had ik rollcage gedownload (80mb met casema) weer allemaal error's.

Ik heb nu al zoon 400 mb aan error op mijn computer staan, dis dus niet meer toeval. Ga denk ik die download accelerator er maar ff afhalen en getright er op zetten want ik word gek hieroo :(

TheScape :(
Pagina: 1