Get payed to surf>>>>>waar allemaal

Pagina: 1
Acties:

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 09:32

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Nou mijn vraagje is dus eigenlijk welke balkjes kan ik het beste gebruiken: welke leveren het meeste op, van welke heb ik het minste last enz

Ik heb zelf nu alladvantage
balk valt niet op
50 cent per uur max 25 uur
zit je in internetbrowser, ben je "active"
referral 10cent/indirect 0,05 cent

en Spedia
Leuke spelletjes (F16 rulez)
opvallende balk
48 cent/uur max????????
werkt ook met referrals 25%
je bent alleen active als je om de minuut een nieuwe site bezoekt :(

Nou graag specs van andere get payed to surf varianten (en wat is de max van spedia????)

Verwijderd

ik heb AllAdvantage en Getpaid4, maar ik vindt AA het beste, want dat Getpaid4 werkt bij mij niet goed (moet lang connecten en je moet er ook veel sites voor bezoeken :( )

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Meld je aan bij desktopdollars. en zorg voor veel referrals. je hoeft alleen maar om het half uur op continue te drukken
dus niet zoals bij spedia om de minuut een site bezoekn. (trouwens voor hulp:www.progenic.com)
maar desktopdollars is vet relaxt
(referral=syphax@email.com) mag dit wel?
sorry

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja er zijn er al zoveel.... maar ok. Ik heb zelf cashsurfers en desktopdollars geprobeerd.. beide geen succes (bar liep vast.. geen connectie etc)..
AllAdvantage werkt maar vindt ik te weinig betalen...
Ik heb me nu bij Bepaid aangemeldt.... Die gaan in mei FULLscreen ads geven voor geld. Lekkere bedragen enzo... (min. $ 20 per uur (ok ok.. zeggen ze :)

Linkje MET ID en een ZONDER ID

zo mag het best hoor noordpark ... of idd los met ID... toch?

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ja zo mag wel vind ik, kun je zelf kiezen .

maar ik ben van plan om een site te maken met allerlei info over deze services.
Met cheats :)

ik heb nu een cheat die spedia lekker ook niet kent, yeah. lekker 's nachts 4 balken tegelijk draaien, :)

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

spedia heeft een hele goede beveiliging voor progies van www.progenic.com e.d.
pas op, ze sluiten je account en geven info door naar andere paid2surf bedrijven.

zelf vind ik desktop dollars de beste, je krijgt bij hun ook betaald voor de uren die jou referrals meer maken (andere bedrijven doen dit meestal niet)
getpaid4 is ook wel een leuke

ik heb een tijdje geleden wat info op het net gezet van verschillende bedrijfjes.
http://members.tripod.com/dpa_bigmoney
is mischien niet meer up to date maar staat toch wat leuke info.
(deze link is niet bedoeld om zelf meer geld te verdienen maar om info over de bedrijfjes te geven)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

>admiral

als je zin hebt mag je site van mijn gebruiken, doe er toch niks mee
staat mischien nog wat info op

spedia herkende bij mij zowat elk proggie, ben er toen maar mee gestopt om te cheaten

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Weet iemand nou of spedia een maandelijkse limiet heeft?

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

spedia heef geen limiet

Verwijderd

bij desktopdollars kan ik me niet registreren
tenminste de laatste 3 keer dat ik het probeerde gaf ie steeds aan dat er vanwege onderhoud (??) aan de server niet geregistreerd kon worden :(

• admiral866

admiral866

ik had zelf al een keer een site, maar die date ik niet echt up enzo. Ben nu van plan anders te doen.
mijn oude site is http://www.rewards.at/internet mocht je die nog willen zien.
Hopelijk is de nieuwe zondag-avond klaar op dezelfde url.

echt roels: ik draai de cheat al een uur lang en spedia zegt er niets van :)
Die drie anderen trouwens ook niet; maarja als je spedia kunt bypassen dan lukken die anderen ook wel.
..

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Raikane ik had het ook, had ik net dat hele takkeformulier ingevuld, krijg ik de melding dat ik me toch maar niet kan registreren, best wel asociaal dus, maar goed ik wacht wel, op mijn geld dan.

Verwijderd

Wat mij betreft zijn de toppers:
AllAdvantage en PaysU.

Het zijn de enige bedrijven die daadwerkelijk betalen wat ze beloven. Helaas werken ze ook allebei met een uren limiet. Dat neemt niet weg dat dit de meest betrouwbare bedrijven zijn die ook nog de meest betrouwbare Viewbars hebben.
PaysU is nog in beta. In de UK zijn ze nu in volle gang, volgende maand zal dat in de US en Canada zijn en pas daarna volgt de rest van Europa.

DesktopDollars is nog wel eens moeilijk bereikbaar, net als hun viewbar, maar wel de moeite waard.

Spedia gebruik ik al maanden niet meer. Hun bar hield nauwelijks verdiende punten bij, maar ik heb gehoord dat dat met die nieuwste versie wel meevalt. Dus wie weet...

De rest gebruik ik alleen zo nu en dan. Ben ik in ieder geval lekker bezig...

• admiral866

admiral866

ja die nieuwe spedia is best wel vooruit gegaan wat punten-registratie betreft. En ook springt ie niet meer op rood zodra een link aanklikt.
Maar nu wordt wel snel geel (inactief) want je moet best snel surfen wil je hem groen houden. Je kunt niet eens ff GoT scrollen of hij wordt alweer geel.. en dat zuigt ook wel.

Maar gelukkig zijn daar ook weer sjiets voor.. :)

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Werp ook eens een blik op www.surfjerijk.nl

Dagelijks 0-5 vragen beantwoorden over sites van de sponsors voor 1 piek per stuk :)
Als je 100 piek hebt wordt het op je rekening gestort.

Het werkt zonder referrals, vandaar dat ik nu pas de neiging heb dit verder te vertellen :)

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Topicstarter
Cheats? Admiral, kan je mij die cheats sturen? e-mail of zo. Ik heb namelijk het idee dat elke keer dat ik net een pagina geopend heb, dat balkje alweer geel is. (Casema).

• admiral866

admiral866

http://homes.arealcity.com/websurfer/spedia/disclamer.html

check hier ff, je surft dan in frames. 1 frame refresht zich zelf de hele tijd terwijle je in een andere kan surfen. Ok een beetje onhandig, maar het schijnt te werken. heb het zelf nog niet uit geprobeerd omdat ik het druk heb..

Voor veel cheat-info over dit soort onderwerpen kun je hier kijken http://stop.at/progen dit is het messageboard van fakesurf van progenic
http://www.progenic.com als je je zelf er heen wilt klikken

Verwijderd

Niet bepaald een spraakwaterval, die Mischa...

• admiral866

admiral866

nee meer een spammer.. :P

Verwijderd

Oh nee,

ik had meer moeten zeggen dan :)

En wat ben jij dan admiral? ;)

• admiral866

admiral866

ik heb geen spammerig gedrag vertoont hoor !!

oke een site van mij is hier vernoemd, maar dan ook die van cosmoOo (no offence).
En op die plaats waar mijn url genoemd wordt staat het er heel anders dan bij jou het geval is vind ik.

Verwijderd

Heren Heren nou toch...

• admiral866

admiral866

wat een gein he.. :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Check www.gratiz.nl , daar staat een hele rij met wat ze betalen e.d.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

als iemand een zo'n cheat progje renamed naar bv. word.exe of nog beter: met een editor de caption veranderen, dan kunnen ze die progjes niet herkennen (denk ik) :) :) :)

voor een programmeur is dat namelijk de enige optie om te kijken of dat soort progjes draaien

mzzls,

broodrooster

Verwijderd

Er zitten programmeurs die niets anders hebben te doen dan bedenken hoe ze cheating kunnen tegen gaan. Ik kan me voorstellen dat ze na al die maanden wel eens door hebben dat mensen chaet programma's renamen...
Daarbij, ik ben tegen cheating. Uiteindelijk pak je daar je mede-geldsurfers mee, omdat adverteerders minder geneigd zijn te betalen als er een lading de boel zitten op te lichten.
Voor die paar rotcenten kun je toch wel iets lucratievers bedenken?!

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Ik gebruik al een paar dagen Spedia en Alladvantage met Atguard en ik zie (bijna) geen banners. Alleen een grijs vlak bij Spedia en een wit vlak bij Alladvantage. Beiden geven tot nu toe groen aan. ;) Mits je surft.

Je kunt natuurlijk ook (illegaal) je familieleden inschrijven, onder jouw naam, terwijl jij voor hun surft. Zo verdien je meer meer geld en omzeil je de limieten van sommige paybars.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

http://browse.to/ca$h

Aleen de redirector is een beetje irri...maarja wat is 10 sec op een mensenleven :)

Ohh oeps... :o niets gezegt is geen rederector meer... :) ..Ik heb trouwens Spedia en Alladvantage tegelijk draaien op me werk en ik krijg ook nog eens mailtjes die schuiven. Kan met een beetje geluk volgende maand $100 innem..nou ja..minus de kosten aan die kloote bank dan :(
Pagina: 1