geen constante download (pieken)

Pagina: 1
Acties:

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024
ik heb het probleem bij het downloaden (chello), dat ik bij snelle verbindingen tijdens het downloaden hoge pieken heb dus naar de 250 Kb/s. Maar daarna schiet hij meteen weer naar de 20/30Kb/s. Het ligt niet aan de servers waar ik van download maar aan chello denk ik, want die knijpt mij de heletijd af. Maarja dat is dus nog niet snel downloaden, als hij de heletijd weer vet naar beneden word gedrukt als hij ff boven de 200Kb/s komt.
wat kan ik hier tegen doen?
is hier een progie voor die de verbindingen constand houd?
of een patch voor xp ofzo?
en hebben meer luitjes hier problemen mee?

(ik heb een Motorola Kablemodem)

www.Qbox.nl

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien helpt een filesharing programma zoals Kazaa uitschakelen?

• CdRwin
die heb ik nooit op de achtergrond draaien.

maar bedankt

www.Qbox.nl

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 19:45
Is dat altijd in het begin van een download in IE?

of met alle toepassingen zoals FTP/Kazaa?

• CdRwin
ik heb het met beide, als ik met mijn ftp progie d/l of met IE, zodra hij boven ~200Kb/s uit komt word ie gewoon vet naar beneden gedrukt. Als de verbinding onder de 200 Kb/s blijft is ie gewoon constand.

snap er niets van

www.Qbox.nl

Verwijderd

Dus als je er softwarematig een begrenzing op zou gooien van 190 KB/s zou er geen probleem moeten zijn?

Verwijderd

tja dat hoeft niet perse aan chello te liggen...ik heb met isdn ook wel een pieken van 30kb/secs en dat ie dan langzaam naar 7 daalt (nee, dat is dan niet uit mijn cache)

en dan ligt het dus niet aan mijn isp die afknijpt, want dat doen ze met isdn niet

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 04:52 schreef CdRwin het volgende:
ik heb het met beide, als ik met mijn ftp progie d/l of met IE, zodra hij boven ~200Kb/s uit komt word ie gewoon vet naar beneden gedrukt. Als de verbinding onder de 200 Kb/s blijft is ie gewoon constand.

snap er niets van
Je kan bij Chello niet downloaden met 200 kb/s of hoger. Vandaar dat die naar beneden gaat. Bovendien als je volledig upload dan zakt je download ook als een pudding in elkaar richting 20 kb/s. Misschien kan dat het zijn?
Pagina: 1