Toon posts:

Hoeveel Techposts heb ik DEEL 2

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:(

kan ik nou niet gewoon antwoord krijgen.

vraag alleen maar hoeveel techposts heb, krijg ik antwoorden als; je moet nog wel ff, je zit rond de 100. |:(

typ nou gewoon het aantal en sluit dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
rond de 100 ... dus nog ongeveer 50 posts :Z

je krijgt geen techposts door topics te openen in LA hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt gewoon geen exact getal. Simpel.

Je merkt het vanzelf als je ergens bij kunt ineens.
De HK bv. is geen doel. Het is een bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 03:01 schreef Orphix het volgende:
rond de 100 ... dus nog ongeveer 50 posts :Z

je krijgt geen techposts door topics te openen in LA hoor
volgens mij ben jij geen mod..

HlpDsK mag ik daar misschien een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Waarom boeit het je uberhaupt :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 03:03 schreef Chocopuff het volgende:

HlpDsK mag ik daar misschien een reden voor?
We willen niet aanmoedigen dat iedereen hier komt vragen hoeveel posts ze hebben, en we willen ook niet aanmoedigen dat users 'naar de finish gaan sprinten'. Dwz. ineens veel posten om de grens te halen, waarna je toegang krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 03:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Waarom boeit het je uberhaupt :?
Wat het mij boeit..

samen met TV Nieuws etc, forum en Wetenschap & levensbeschouwing en Stuffis Generalis lijkt het me een interresant forum, maar ja hij is nogal gesloten he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 30 januari 2002 03:06 schreef Chocopuff het volgende:

[..]

Wat het mij boeit..

samen met TV Nieuws etc, forum en Wetenschap & levensbeschouwing en Stuffis Generalis lijkt het me een interresant forum, maar ja hij is nogal gesloten he.
Dit antwoord verwachtte ik dus al, en dat is dus ook dé reden waarom we geen aantallen geven. HK is geen doel, en het komt wel als je zover bent.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 03:08 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dit antwoord verwachtte ik dus al, en dat is dus ook dé reden waarom we geen aantallen geven. HK is geen doel, en het komt wel als je zover bent.
Ik wil daar zelfs nog het volgende aan toevoegen:

Als je GoT zonder die extra fora niet interessant vindt, dan is GoT misschien wel niet de plek voor jou. Mag ik je in dat geval Fok! aanraden? Zij hebben als hoofddoel de gewone alledaagse chat. Dat is wat je ook in de HK tegen komt. Echter is dat een extra voor de tech-people hier, en niet een reden om techposts te doen. GoT is en blijft een computerforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 03:11 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik wil daar zelfs nog het volgende aan toevoegen:

Als je GoT zonder die extra fora niet interessant vindt, dan is GoT misschien wel niet de plek voor jou. Mag ik je in dat geval Fok! aanraden? Zij hebben als hoofddoel de gewone alledaagse chat. Dat is wat je ook in de HK tegen komt. Echter is dat een extra voor de tech-people hier, en niet een reden om techposts te doen. GoT is en blijft een computerforum.
ik gebruik de Tech-Forums echt wel, ook om dingen op te zoeken of als ik er eens een keer wat van weet, advies te geven.

Maar zoals de HK en Stuffis Generalis de huiskamer en de keuken zijn, zijn de techforums de plee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 03:21 schreef Chocopuff het volgende:

[..]

ik gebruik de Tech-Forums echt wel, ook om dingen op te zoeken of als ik er eens een keer wat van weet, advies te geven.

Maar zoals de HK en Stuffis Generalis de huiskamer en de keuken zijn, zijn de techforums de plee.
Als je de techforums wel gebruikt kom je vanzelf een keer op 150 TP. What's the mofo problem? Wat HlpDsk zegt: als je alleen maar in de Techfora post zodat je de HK inkan, ga dan naar FOK. Dat bedoel ik niet hatelijk ofzo, maar dan is GoT niet wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ik heb zelden zo'n kromme vergelijking gezien. :D

Zie de tech-fora als het huis, SG als huiskamer en HK als café, dan zit je al wat dichter bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Hmzz, iets doet mij toch zeggen, dat als je die vergelijking trekt je niet helemaal op GoT thuishoort :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 30 januari 2002 03:27 schreef nelske het volgende:

[..]

Hmzz, iets doet mij toch zeggen, dat als je die vergelijking trekt je niet helemaal op GoT thuishoort :{
Nou, ik weet het wel zeker:

[topic=363996]

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zit er hard over te denken jou een preventieve HK ban te geven, wat ik volgens de faq mag doen BTW. Ik ga even overleggen |:(

Dat is bij deze geregeld, opvallend hoeveel mods online zijn op dit moment :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.