Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
etjes, hoe krijg je dat voo me kaar... dat wil ik wel eens weten... Niet het meest lullige kaartje, en toch..
ja kut voor je
ja kut voor je
[topic=383608]Op woensdag 30 januari 2002 02:04 schreef PeterT het volgende:
etjes, hoe krijg je dat voo me kaar... dat wil ik wel eens weten... Niet het meest lullige kaartje, en toch..
ja kut voor je
leesmaar..
btw ik gah gewoon trug en zeg kheb garantie!! kheb al niet zoveel met deze kaart gespeeld ivm P4 met RAID tot 2 keer toe aan het kutten was.. btw ff vraagie is het ook slim om me bios van me kaart weer trug te clocken naar 250@250?? kheb hem namelijk via een bios geupdate naar een retail of zal ik hem lekkerz laten zittuh...
http://www.barlage.nl/
kheb hem hier gekocht op de hcc dagen tot mijn grootte spijt. moet je ook nog es die site zien
Verwijderd
Je hebt dus as2 nog tussen de pootjes zitten waarschijnlijk....
En als je nou eens stikkeroplosser koopt bij de drogist en daar een laag van in een bakje gooit en daar compleet je kaart inmikt... (zonder koeler erop) en eve een tijd laat weken.
Daarna föhn er een uur op standje koud op....en waarschijnlijk doet hij het gewoon weer...
suc6
(PS as2 vliegt voor stikkeroplosser...bestaat geen betere)
En als je nou eens stikkeroplosser koopt bij de drogist en daar een laag van in een bakje gooit en daar compleet je kaart inmikt... (zonder koeler erop) en eve een tijd laat weken.
Daarna föhn er een uur op standje koud op....en waarschijnlijk doet hij het gewoon weer...
suc6
kijk eens naar die prijslijst!
het verschil tussen een powercolor geforce3 (gewoon) en een hercules geforce 3 ti500 is ongeveer 100 euro!!!!
en dan is de hercules goedkoper!! die winkel is zekers
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
uhm als je ff me topic leest dan zie je dat ik alles heb schoon gemaakt heb... ennuh ik heb alleen nog bij mijn ram sinkz het erop heb geplakt...Op woensdag 30 januari 2002 06:43 schreef igor het volgende:
Je hebt dus as2 nog tussen de pootjes zitten waarschijnlijk....
suc6
Pagina: 1