Toon posts:

HD vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het zit zo, vroeger had ik maar een HD, een 4GB Seagate die in 2 partities, een C en een D, verdeeld was.

Toen een upgrade gedaan, ander Mobo, MSI k7t turbo, nieuwe harddisk, een Western Digital 30 GB, die als aanduiding dus de letter E kreeg

partition Magic gerund en van C en D een gemaakt(waardoor ik nu zonder D maar wel met een C en een E drive zit, maar dat doet nu niks terzake)

WinXP geinstalleert op E drive

mijn vraag is nu : kan ik zomaar die 4 GB Seagate eruit sleuren en er een andere ingooien zonder problemen te krijgen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens mij gaat dat problemen geven met verwijzingen in de boot.ini

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 00:18 schreef Terw_Dan het volgende:
Volgens mij gaat dat problemen geven met verwijzingen in de boot.ini
D8 ik ook, maar hoe moet ik het dan wel oplossen, ik kan em er niet zomaar bij hangen, ik heb nu al 2 x HD en 1x brander en 1x cd-rom

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

een ander ideetje, misschien kan ik er een Raid-controller in hangen?

wat kost zoiets?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

men 30 GB geraakt echt wel vol en ik wil er echt wel een schijf bij

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

is er niemand die hier een oplossing voor weet?

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26
Als die andere die je erbij wilt gooien ook maar 1 partitie is dan kan 't imho wel want dan blijft die gewoon c: en je winxp staat toch op je e: en zo staat 't ook in je boot.ini toch ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het aantal partities gelijk blijven is het geen probleem, anders zul je handmatig je boot.ini moeten veranderen (en dat zal niet goed gaan).

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:26
Als je die nieuwe in tweeën op deelt zijn die dan denk c: en e: en dan hoef je in je boot.ini alleen maar 't lettertje van de schijf waar windows op staat ( f: dan dus ) te veranderen en werkt 't denk ik gewoon ofnie ?
Pagina: 1