Als ik met internet explorder een bron wil op vragen werkt het niet. en dat is met elke site. ik doe gewoon beeld > bron weergeven. en dan gebeurd er helemaal niks
Hmm, bij mij werkt het overal, alleen bij dit topic niet 
Nog eens getest, echt alleen hier NIET
Nog eens getest, echt alleen hier NIET
doet hij hetzelfde met rechtermuisklik > bron weergeven.
Nu krijg ik hier al een lege pagina 
en nu weer niks
en nu weer niks
rechtermuis reageert hij ook niet op 
is lastig want ik vraag brons heel vaak op bij eigensite enzo als er iets fout gaat met phpscripten ofzo
en als ik start>uitvoeren>notepad doe start hij notepad dus hij bestat nog
hij doet het echt nergens
is lastig want ik vraag brons heel vaak op bij eigensite enzo als er iets fout gaat met phpscripten ofzo
en als ik start>uitvoeren>notepad doe start hij notepad dus hij bestat nog
hij doet het echt nergens
huh, van dit topic kan ik de bron ook niet bekijken maar van andere sites wel, vaag.
dat heb ik oook al een tyd..
duuno why i et nie doet..irrie soms
duuno why i et nie doet..irrie soms
Komt door de '/' tekens achter de URL's in de adres balk, IE vindt dat niet cool om als bron te openen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Maar ik heb het niet alleen hier, ik heb het overal, sinds volgens mij sinds veiligheids update die micrsoft aanbevool
Ik heb hier nooit problemen mee, maar als het inderdaad door een update komt van Microsoft... misschien wil men dan nu toch de bron van de pagina's afschermen?
Je bedoelt dat microsoft dat doet ??? bron afschermen?
en heel soms doet hij het wel
en heel soms doet hij het wel
Deze pagina lukt bij mij niet. Maar bv. www.planet.nl wel. Dus het zal wel niet aan een update van M$ liggen.
Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.
Heb je dat alleen met IE ?
Ik heb net Opera opgestart en kan de bron van deze pagina gewoon zien
<edit>
met IE kan ik de bron ook niet zien, vreemd, maar ja dan maar browsen met Opera die heeft er geen moeite mee
</edit>
Ik heb net Opera opgestart en kan de bron van deze pagina gewoon zien
<edit>
met IE kan ik de bron ook niet zien, vreemd, maar ja dan maar browsen met Opera die heeft er geen moeite mee
</edit>
Ik heb ook zo'n soort probleem.
Al kan ik van geen enkele pagina de bron meer opvragen
Al kan ik van geen enkele pagina de bron meer opvragen
gooi je cache eens leeg en probeer het dan nog eens...
Intentionally left blank
WTF heeft view source/notepad nou met de cache te maken?crisp schreef op 01 februari 2004 @ 16:10:
gooi je cache eens leeg en probeer het dan nog eens...
Begrijp mij wel
Uitleg, please?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het is gewoon een bug in IE; als je cache (bijna) volzit slaat hij blijkbaar nieuwe pagina's niet op in je temporary internet files en kan hij dus ook niet de source laten zien. View-source opent namelijk enkel de gecachede versie.Rataplan schreef op 01 februari 2004 @ 16:27:
[...]
WTF heeft view source/notepad nou met de cache te maken?
Begrijp mij welrefresh helpt uitstekend, ik snap alleen van geen kanten waaróm.
Uitleg, please?
Ik vind dat trouwens een van de meest irritante bugs en heb er helaas nog geen echte oplossing voor gevonden (behalve een andere browser gebruiken)...
Intentionally left blank
Thanks, klinkt logischcrisp schreef op 01 februari 2004 @ 16:33:
[...]
Het is gewoon een bug in IE; als je cache (bijna) volzit slaat hij blijkbaar nieuwe pagina's niet op in je temporary internet files en kan hij dus ook niet de source laten zien. View-source opent namelijk enkel de gecachede versie.
Ik vind dat trouwens een van de meest irritante bugs en heb er helaas nog geen echte oplossing voor gevonden (behalve een andere browser gebruiken)...
*zet cache op 20GB*
*crash*
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ow ik leeg hem regelmatig die cache, waarom gooit hij niet gewoon de oude cache weg als hij bijna vol zit.
Pagina: 1