Toon posts:

[XP] IE cookie probleem bij aanmelden speednet.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik in wil loggen op speednet krijg ik de melding dat ik cookies moet accepteren...(kom er dus niet in)
schakel ik tiny personal firewall uit, nog niet
schakel ik alle cookies accepteren in IE (privacy-setting) in, nog geen resultaat...
iemand enig idee waar het verder aan kan liggen? :?

  • Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[topic=396083/1/100]

:)

Dit topic is gesloten.