Toon posts:

FakeSurf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hoe zit dit nou weer?

Ik wil binnenkort AllAdvantage of een van de andere getpaid2surf balkjes in huis halen.

Ik zou met fakesurf of zo 'wat meer uurtjes' kunnen surfen.

Maar nou lees ik vandeweek hier ergens het verhaal van iemand die (bijna) afgelsoten was omdat hij meer minuten had gelogd dan er in een dag passen. Dat snap ik FF niet ..

Je kunt toch hooguit zorgen dat elke minuut als actief surfend wordt aangemerkt, maar je kunt toch niet uit het niets minuten tevoorschijn toveren? Dat ontgaat me echt even hoor .. wie legt mij dit plz FF uit?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Tis een beetje erg onrealistisch als je dat alladvantage 24 uur aan hebt staan, want je moet immers constant blijven surven en aangezien alle normale mensen ook ooit gaan slapen... kunnnen ze dus zo zien dat je waarschijnlijk "gecheat" hebt :)

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Volgens mij checken ze op 2 dingen (voor zover ik heb geleerd): of er een cheat prog actief is, dit aan de hand van executables die op de 'black list' staan, en aan de hand van de captions van openstaande windows. Dus als je je cheat prog hernoemt naar excel.exe en je de window title verandert (=hackt) zouden ze het niet meer moeten kunnen detecteren.

De andere check is o.a. of er meer dan 24 uur achter elkaar wordt gesurft. Een (normaal) mens doet dit niet -> cheater! :)

Zo nog wat geleerd mensen?

Verwijderd

Hlpdsk, het heeft bij Alladvantage trouwens ook geen nut. Daar wordt maar 25 uur per maand uitbetaald. Nou, die heb je binnen een paar dagen wel vol.

Cheaten wordt door geen enkel bedrijf toegestaan. Dus gewoon niet cheaten, lekker surfen, en gelijktijdig wat centjes bijverdienen door die balk(en) aan te zetten.

Groetjes
Henny

Verwijderd

hmm en nog een ander nadeel, Alladvantage betaalt pas als je 100piek hebt en zo

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok .. maar er zijn nog anderen als AllAdvantage ..

Enne, meer als 24 aan een stuk surfen doe ik wel vaker. Is echt niet zo vreemd. Behoorlijk lam van ze dan om dat aan te merken als cheaten!

Maar dan snap ik nog steeds niet hoe je bv 30 uur in een dag kunt loggen???

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

over dat meer dan 24 uur per dag. misschien hebben ze wel twee pc's draaien op dezelfde account..

En dat mag nu eenmaal niet.

,, yeah captive changer rules

maar wordt er echt niet gekeken naar opdrachten die de muis krijgt van een prog om te gaan bewegen, dus uitsluitend naar captive's? En zodra daarvan een in de blacklist staat, ben je een cheater eh.

Verwijderd

Voor de GetPaid4-balk schijnt een programmaatje te bestaan waarmee je de tijd kan versnellen, zodat 1 uur voor 5 uur telt ofzow.... dus op die manier kan je meer dan 24uur op 1 dag de balk gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Ah, op die fiets ..

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Om precies te zijn 9x je aantal echte gesurfde uren. :)

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Hoe dan Azqi? Waarmee kan dat?

Verwijderd

Ik heb ook Getpaid4 maar die werkt volgens mij niet met Fakesurf, want dat reclame balkje verdwijnd na 10 min als ik het draai met fakesurf :(

Weet iemand trouwens of dat Desktopdollars nog wel werkt? want ik kan me daar niet registreren omdat de server 'down' is zegt ie
:(

Maar als er idd een progje is die je gesurfde uren kan 'aanpassen' bij Getpaid4
dan zou ik graag de url ff van willen zien >:)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

ik heb een fkasurf 4.0 beta 3 die ge-HEX-ed is. En nu "zien" de getpaid-balken het programma niet meer, omdat deze ge-HEX-de versie niet in een blacklist van hun staat.

en nog ff over dat 9x (ofzo) meer uren dan in het echt: Daar moet je cht mee opppassen hoor, want dit hebben ze echt een keer door. Je moet in elk geval zorgen dat je niet meer dan 24 uur per dag krijgt anders ben je snel je account kwijt.

dus ongeveer 3 uur per dag is dan wel genoeg eh
Pagina: 1