Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[W&G] Scheiding lijnen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey lui,

Ben bang dat de scheidingslijnen een beetje wegvallen binnen W&G. Ik zie teveel programma vragen naar mijn idee die niet direct met design/graphics te maken hebben.
Elke keer als er een nieuw topic komt vlieg ik er weer heen omdat dit mijn lievelings categorie is. 9 van de 10 keer zijn het echter zinloze vragen. Het wordt een beetje een zootje binnen W&G op deze manier. Het echte design sneeuwt een beetje onder.

Mijn vraag kan hier iets aan gedaan worden.

PS:
Voorbeelden van vandaag zijn bijv:
[topic=395916/1/999]
[topic=396073/1/999]

PSS:
OzBoz soms wel erg snel, ben je klaar met je reactie is ie al gesloten :)

Verwijderd

Topicstarter
Of er wordt goed geluisterd hier of ik zat op de zelfde golflengte, zie namelijk dat er druk gewerkt wordt aan een oplossing.

Strakke Faq trouwens.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 23:06 schreef Dhole het volgende:
Of er wordt goed geluisterd hier of ik zat op de zelfde golflengte, zie namelijk dat er druk gewerkt wordt aan een oplossing.
Ik kan je mededelen dat je niet de enige bent die er zo over denkt. Ik hoop dat deze dip slechts iets tijdelijks is, want imho zijn er te weinig topics van echt niveau. Niet alleen niveau qua kennis en ervaring, maar ook niveau van de manier van posten.

Verwijderd

Eerst hadden we nog Hardcore Interaction en Design, werd helaas weinig gepost.
Kwamen heel weinig topics aan bod, maar die wel kwamen waren goed.

Sitechecks forum was een erge grote flop. :P

Nu komen er soms wel interessante dingetjes langs maar meestal simpele html/javascript/css vraagjes.