[cm] Casemod pics

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:48
Hallo mensen,

Ik heb de afgelopen weken zo niet maanden het forum gestalkt met vragen over CCFL's aansluiten, ventilatoren, kleurtjes spuiten etc etc en hier is dan uiteindelijk het resultaat van al deze vragen.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/Casemod.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/Casemod2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/Casemod3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/Casemod4.jpg

Het is misschien niet de mooiste of byzonderste maar ik wilde hem toch even laten zien aan jullie. Er zit zoals jullie zien nog een gat voorin waar een afdekplaatje in moet (daar heeft de diskdrive gezeten) die afdekplaat zit er nu wel in en heeft de kleur van de kast. dus dat is opgelost :) nu naar mijn volgende mod.. de muismod :D

Strava | AP | IP | AW

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Netjes... nog wel effe die brander/DVD spuiten, voor het geheel!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

VERY NICE PAINT JOB!!!

is dat je thuis-netwerkje of heb je pc op je werkplek gespoten >:)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Beetje reclame maken voor axe he????

Maar ff serieus , mooie casemod , alleen zou ik zelf niet voor pacman hebben gekozen..... Mooi kleurtje ook.

Raku

• Webgnome
nee dat was op een lanparty die afgelopen vrijdag/zaterdag op onze school georganiseerd was (door moi :D )

De brander wordt nog bijgewerkt alleen dat verr... ding wil niet mee werken ik krijg hem namelijk niet echt uit elkaar.. ik weet wel een manier maar dan doet ie het niet meer verder worden die boxen die daarbij staan ook nog ff gepaint want dat worden mijn lanboxjes (moet toch wat he). Dan is het namelijk een geheel :D

En reclame maken voor axe? nee hoor op een lanparty worden wel eens wat oorlogen uitgevochten en daar ga je van zweten

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

... ziet er wel leuk uit ;)....

Verwijderd

gespoten monitor ROCKS!!!!!!!
:9~

ik wil ook me monitor spuiten maar ik weet nog niet welke kleur ik me kast ga spuiten

NICE MOD DUDE!!!!!!!!
:)

• Webgnome
die monitor spuiten is nog wel een gevaarlijk klusje gweest.. de beeldbuis schijnt namelijk op de achterkant van de kap de rusten dus als je die eraf haalt gaat de stabiliteit weg... dat was dus snel spuiten en weer terug opplaatsen.

Gelukkig had de verf een droogtijd van 15 minuten (sneldrogend) daarna natuurlijk wel nog ff laten uitdrogen (24 ours)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

hoe heet dat spel wat je daar aan het spelem ben
die is volgens mij heel erg cool
kun je me dit vertellen netjes afgewerkt trouwens
complimenten
ik ga ook maar eens beginnen binnen kort

• Webgnome
dat was euh ff denken... een intro filmpje van mesiah vlgens mij maar die werkte niet onder XP :(

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

ziet er nice uit :)

Verwijderd

kewle mod :>
mooit keyboard btw, heb ik er hier ook 2 van :)
target van 25 piek, uh €11,34
die monitor vind ik echt vet btw
philips 107s ?

Verwijderd

nee dat is dat spel dat je voor een god werkt die jou zijn krachten geeft maar alsje het level wil geeindigen dan moest je een over brengen aan je god hoe heet dat spel nou
hoe heb je trouwen je monitor gespoten

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

[quote
hoe heet dat spel wat je daar aan het spelem ben
die is volgens mij heel erg cool
[/quote]

dat is volgens mij Sacrifice..
(is al oud...;-) )
maar je brengt me op een idee..
ik zal hem weer eens installeren, en spelen met m'n nieuwe Radeon 8500retail. dat gaat er vet uitzien!!!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• yeadder
  • Niet online
ziet er mooi uit

da stalke is niet voor niets geweest :P

typo

Verwijderd

leuke case mooi afgewerkt.

/offtopic/

Hey das mijn keybord :)

/offtopic/

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
ZIet er wreed uit .. koel dat je alles de zelfde kleur heb :) .. Nice work ...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

ziet er cool uit :)

offtopic:
hey das mijn keyboard ook!!! heheh

Ik durf mijn Iiyama 19" niet te spuiten :(
Stel dat ie er ineens mee kapt... wat moet Iiyama dan wel nie denken?! :)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Op dinsdag 29 januari 2002 22:40 schreef webkabouter het volgende:
--- verder worden die boxen die daarbij staan ook nog ff gepaint want dat worden mijn lanboxjes (moet toch wat he). Dan is het namelijk een geheel :D ---
Boxjes op een LAN? Isnieliev :P

nice paintjob btw, hoe heb je dat gedaan? Volgens de faq bij dit topic, of heb je een andere (betere) manier?

Keep on the good work >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Webgnome
dat spel weet ik niet hoor.. ik zal morgen even voor je kijken :D

hoe ik mijn monitor gespoten heb? Nou eigenijk vrij simpel.

Je pakt een Philips 107S en gaat op zoek naar schroefjes.
Er zitten er 4 in. twee onder (links/rechts) en 2 boven onder die afdekplaatjes. Je schroeft ze los en haalt de kap er voorzichtig af. Pas op want hier rust de achterkant van je beeldbuis op dus snelheid is in dit geval een positief punt.

Je pakt de spuitbus (Praxis zijdeglans spuitlak) en begint te spuiten. Wat? niet ontvetten etc? nee dat hoeft niet volgens de gebruiksaanwijzing dus dan doen we dat ook maar niet (denk aan de beeldbuis :D ) als je de kap gespoten hebt zet je die even een donker hoekje neer en ga je de rest spuiten het plastic wat om je beeldbuis heenzit.

Ik wilde dat eraf halen maar blijkbaar (Als mijn theorie klopt) valt dan de beeldbuis op de onderliggende electronica >:) dus maar niet gedaan. Je plakt je beeld af en begint gewoon te spuiten (leg even een doek of iets dergelijks over electronica heen zodat er geen verf op kan komen.) als je die gespoten hebt dan kun je de kap weer voorzichtig op de monitor monteren.. je zet hem erop en laat de handel lekker drogen. Na een dagje gedroogt te hebben schroef je de hele handel weer vast en je monitormod is klaar :)

(dit is een zeer beknopte omschrijving die toch wel klopt :D )

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
Op dinsdag 29 januari 2002 23:25 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Boxjes op een LAN? Isnieliev :P

nice paintjob btw, hoe heb je dat gedaan? Volgens de faq bij dit topic, of heb je een andere (betere) manier?

Keep on the good work >:)
ik heb gewoon spuitlak gekocht (gewoon bij de praxis) en gewoon beginnen met spuiten dus niet eerst ontvetten etc dat hoefde volgens de spuitbus ook niet dus ja dan doen we dat maar neit he :) aan overspuiten ga je immers niet dood.

Strava | AP | IP | AW

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18
Dat heb ik ook gedaan voor mijn eerste paintjob, gewoon airbrusher gepakt en spuite maar... Maar die verf was helaas nie zo choei als de jouwe :'(

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Dat ziet er wel heel netjes uit, ik zou willen dat mijn eerste mod zo goed er uit zo zien :D
Die van mij viel na het spuiten toch beetje tegen.

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27
toffe mod, leuke pacman :P

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Zeer netjes! Congrats! >:)

• Webgnome
Mischien ga ik nog de ccfl's in mijn kast vervangen door 2 gele want ja pacman is ook geel.. maar die ik er nu in heb zitten heb ik nog maar net dus dan voel ik me net een dief van me eigen portomenee

Strava | AP | IP | AW

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Op dinsdag 29 januari 2002 22:44 schreef webkabouter het volgende:
die monitor spuiten is nog wel een gevaarlijk klusje gweest.. de beeldbuis schijnt namelijk op de achterkant van de kap de rusten dus als je die eraf haalt gaat de stabiliteit weg... dat was dus snel spuiten en weer terug opplaatsen.

Gelukkig had de verf een droogtijd van 15 minuten (sneldrogend) daarna natuurlijk wel nog ff laten uitdrogen (24 ours)
ja ik heb ook ooit eens mijn monitor gespoten, nadat ik hem gespoten had en weer in elkaar gezet had (had de beelbuis er echt hellemaal uitgehaald) werkt hij nu niet meer :( alleen strepen door elkaar heen, dus daar moet je inderdaad mee oppassen

• Webgnome
even een kleine vraag. STel dat ik over een paar weken mijn mousemod af heb mag ik dan in deze topic dat zeggen of moet ik hier een nieuw topic voor openen?

Strava | AP | IP | AW

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Ik zou m'n 19 inchje toch niet durven spuiten, maarja very nice gedaan hoor!

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 07:55
"The AXE-EFFECT"

hehe

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

L :) L

Packman errug origineel :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Heel origineel dat logo ! Strakke paint job, zelf gedaan ? kunstof primer gebruikt ?

keep it up ! :)

• Webgnome
Zelf gedaan=true
Primer gebr=False

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

/offtopic/ resettim !!!Drome 0432 ! ik ga je opzoeken !

ik zit met de rest van de RAGgertjes vanaf 589 tot 601, neem je al je creaties mee ? :-)

cu there !

Verwijderd

geen primer ? ben je niet bang dat t gauw afbladderd ? en hoeveel lagen ? of heb je een transparante eindlaag erover ?

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
wiet er zeer kewl uit!!!!

maar ik moet nu naar school :( :r |:(

• Webgnome
Op woensdag 30 januari 2002 08:42 schreef Spanky het volgende:
geen primer ? ben je niet bang dat t gauw afbladderd ? en hoeveel lagen ? of heb je een transparante eindlaag erover ?
Geen primer inderdaad of ik bang ben dat het afbladert? ach we zien wel he zoals gezegd aan spuiten ga je niet dood. Ik heb 2 lagen gedaan en ik denk dat ik over een tijdje laagje 3 (bij de pckast) ga doen want de monitor moet het maar goed vinden zo :)

Strava | AP | IP | AW

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:22
mooie kleur Monitor.. ziet er lekker uit :)

• Hydrax
  • Laatst online: 17-07 16:31

Hydrax

*huh?*

Hij is erg mooi geworden, mijn complimenten.
Maar mijn monitor spuiten lijkt me toch wel een beetje te.

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

• Webgnome
de monitor spuiten lijkt me toch te..
je doet het goed of je doet het niet is mijn motto >:)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 23:24 schreef Darkl1ght het volgende:
Ik durf mijn Iiyama 19" niet te spuiten :(
Stel dat ie er ineens mee kapt... wat moet Iiyama dan wel nie denken?! :)
Dan denken ze... Zo das een rete geile monitor!! Jammer dat ie het niet meer doet.... Word ie misschien wel gemass produced!! :)

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 12:39

YpS

hijs vet!
ik zou het raampie wel wa groter doen hoor....
die monitor mee gespoten is zupah geil

als ik mag (denk hut nie!) dan wil i da ook doen maja of ik het mag :?

Verwijderd

Heel cool gedaan
vraagje, heb je die Pac-Man er met Dremel of decoupeerzag uit gehaald? Heel gelikt verder :)

Verwijderd

Zeer mooi beeldscherm zo 8-)

• Webgnome
die pacman is er met een decoupeerzaag uitgemold. Vandaag heb ik samen met een vriend mijn logitech Mousman Wheel gemod. Het rode ledje vervangen door een blauwe.

Helaas kwamen we erachter dat het ledje (blauw) te zwak is en hij doet het nu alleen nog maar op een wit velletje papier maar ach dat lossen we ook wel weer op.

Ik ga nog ff uitzoeken hoeveel volt er precies op zo'n muisje staat (dus op led) en dan zoek ik een goede blauwe led uit want dat ik mijn tazmanian devil muismat nu niet kan gebruiken vind ik helemaal niet leuk :+

Strava | AP | IP | AW

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
pacman_window_idee == super! :D

Verwijderd

Nice mod! Vooral je monitor is :9~

Verwijderd

mooie mod, de foto's zijn ook :9~

• Webgnome
update: De boxen die erbij zaten zijn nu ook blauw helaas kan ik niet solderen anders had ik de knopjes (voor het volume etc) er even afgehaald om ze ook te spuiten met een andere kleur wel te verstaan.

Strava | AP | IP | AW

• ManiacScum
  • Laatst online: 26-06 09:00
Op woensdag 30 januari 2002 00:32 schreef GTTC het volgende:
"The AXE-EFFECT"

hehe
I totally agree >:) >:)
Pagina: 1