Toon posts:

R6 Rogue Spear onder winXPprof?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dit gaat. Ik heb de nieuwe patch, en onder win2000prof doet hij het (na veel gepruts, ik weet niet meer hoe precies...).

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Als hij het onder Win2k doet kun je er wel van uitgaan dat het onder XP ook wel wil. Het is trouwens ook een verkeerde filosofie om te denken "wil dit spel wel onder XP". Je moet denken "welke spellen werken niet onder XP" want dat zijn veel minder (okay, okay, de hele oude DOSgames even buiten beschouwing gelaten).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, laat ik het zo zeggen:

Is het mogelijk om het spel onder winXPprof te laten draaien, en zo ja, HOE?

Dat HOE was ik vergeten, want anders heb ik er nog nix aan.

Verwijderd

Rogue Spear + Urban Ops + S.M.U.R.F mod :) hebben bij mij altijd perfekt gewerkt onder zowel 2000 als XP. Alleen soms een beetje wazig geluid wat verholpen werdt door de DirectX sound acceleratie een tikje lager te zetten met DxDiag.

Verwijderd

Topicstarter
o, ligt het er dan aan dat ik "proffesional" heb....

Heb ik ook nix aan... ;(

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 17:37 schreef Alecz het volgende:
o, ligt het er dan aan dat ik "proffesional" heb....

Heb ik ook nix aan... ;(
Mijn win2000 was altijd prof en deze xp is ook prof :)

• Captain Pervert
Op dinsdag 29 januari 2002 22:29 schreef Alecz het volgende:
Weet iemand of dit gaat. Ik heb de nieuwe patch, en onder win2000prof doet hij het (na veel gepruts, ik weet niet meer hoe precies...).
Hij werkt dus onder Win2k? Dan doet hij het ook onder XP. Zeker weten. Is hiermee je vraag beantwoord?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
nou... nee, ik heb de search gebruikt en vele andere forums door gebladert, ik heb zelfs vandaag in het windows register vanalles gedaan en hij doet het nog niet.
Dat hij het in win2000prof bij mij doet is volgens mij toeval door wat gepruts, ik weet niet meer hoe ik het heb gedaan...
misschien moet ik het opgeven... |:(

• Captain Pervert
Oh, ik dacht dat je je vraag zo bedoelde:

"Ik draai nu Win2k en R6 doet het nu goed. Ik wil upgraden naar Xp maar wil weten of hij het daar OOK onder doet."

Dat ik dat zo interpreteerde kwam doordat je zei: "hij DOET het onder win2k" in plaats van "DEED".

Probeer het spel te patchen naar de nieuwste versie (staat denk ik wel op www.redstorm.com) en uit te voeren in Win98 compatbiliteitsmodus.

• Captain Pervert

Pagina: 1