Sinds ik ben overgegaan naar WinXP, heb ik 1 groot probleem, en dat is dat ik niet kan branden. Met het programma van WinXP niet, en ook met NERO 5572 ook niet.
Bij het branden lijkt alles goed te gaan maar als je de cd dan uiteindelijk gaat lezen, dan zijn de bestanden, bijvoorbeeld jpg-bestanden niet op te bouwen, en bij plaatjes in documenten van MS Word staan opeens rode kruizen.. Ook zijn de MP3-tjes die je hebt gebrand niet goed, je hoort telkens een hoge piep erdoor heen. Zie voorbeeld.
Naast het schrijven, leest hij ook slecht. Want als je als voorbeeld gif of jpg plaatjes wilt bekijken staan er gekleurde strepen door heen, zie voorbeeld. En AVIs zijn ook niet meer te herkennen. Zie voorbeeld.
Dit is alles wat ik constateer. En ik weet eigenlijk niet meer wat ik ermee moet, want ik weet zeker dat de brander het nog prima doet, namelijk onder Win2k wel. Het is trouwens een Aopen 2040, en de firmware is de nieuwste (1.27). En het ligt ook niet aan Nero, want dat doet het in Win2K wel. En in WinXP geeft Nero het zelfde resultaat als het Wizard Branden van XP zelf.
Komt iemand dit bekend voor???
Voorbeelden: 1e is gelezen met DVD-speler, en de 2e met de CRW2040.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Muziek fout
Muziek goed
Verwijderd
ff nog een keertje wijzigen iets teveel https ervoor gezet
heb je al hier gekeken [topic=395843/1/30]
heb je al hier gekeken [topic=395843/1/30]
In het configuratiescherm naar systeembeheer gaan, dan naar services en in de lijst naar IMAPI zoeken en uitzetten/disablen.
Verwijderd
open verkenner open cdrw,eigenschapen cdrw openen tabblad opnemen klikken en vinkje weghalen
Sorry, maar wat jullie zeggen helpt echt niet. Lees de vraag nou nog eens, en bekijk die plaatjes!!
Pagina: 1