Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik heb een MPMAN F10 mp3 speler (oudje), helaas is 1 recharable battery stuk (lekt).

Ze zijn ongeveer net zo groot als een AA Alkaline, maar dan heel plat en rechthoekig, "Slim type DC 1.2"

Iemand enig idee waar ik zo'n kreng kan kopen?

Thnx :) ,
Rene

Verwijderd

'k Vrees dat ik geen grote hulp zal zijn, maar ik dacht dat die iRiver SlimX mp3 speler ook op zo'n batterijtjes draait. Wie weet kan je es informeren bij een importeur van die dingen (vb. mp3cdspeler.nl)?

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

bedoel je soms deze accu (de vorm dan althans)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~jmans/Pics/sony_nh14wm.jpg

deze is in ieder geval nog via sony te verkrijgen

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Verwijderd

Ik heb een MPMAN F10 mp3 speler (oudje), helaas is 1 recharable battery stuk (lekt).
Ze zijn ongeveer net zo groot als een AA Alkaline, maar dan heel plat en rechthoekig, "Slim type DC 1.2"
Iemand enig idee waar ik zo'n kreng kan kopen?
Heb jij niet heel toevallig een advertentie op eBay gezien ?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 20:41 schreef A-wing het volgende:

[..]

Heb jij niet heel toevallig een advertentie op eBay gezien ?
Sterker nog, die advertentie IS van mij :)

Maar ik baal er dus een beetje van want op het moment dat ik 'm plaatste wist ik niet dat die battery het had begeven.

Ik heb nu dus maar de tekst aangepast..

edit:

ps: bedankt TTLCrazy, that's the one!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

ben je op zoek naar een Nicd of een NimH accu ? als je dat weet kan ik wel aan een type nummer komen

en er moet ook ergens een capaciteit aanduiding staan (mAh)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 18:00
volgens mij is er eigenlijk geen probleem, je gaat gewoon naar een elektroboer, en vraagt een overeenkomende batterij, eventueel een verbindingstukje maken et voila, probleem opgelost.

Als je de originele wilt moet je een informeren bij de fabrikant of bij de winkel waar je dat ding gekocht hebt :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1