Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Dit is illegaal en hier is ook al een keer iemand gebanned voor geweest.Op dinsdag 29 januari 2002 21:38 schreef sWORDs het volgende:
Omdat mijn originele ati cd gebroken was heb ik ff een kopietje bij de winkel laten maken, nou heb ik alleen bij installatie van drivers (ati dvd 5) het id number nodig dat op de cd (label) staat. Heeft iemand een ati retailkaart en kan die ff dat nummer posten. Het zijn toch geen unieke nummers.
De winkel heeft vast wel een serienr. voor je
Je oude cd is pleitos?Op dinsdag 29 januari 2002 21:38 schreef sWORDs het volgende:
Omdat mijn originele ati cd gebroken was heb ik ff een kopietje bij de winkel laten maken, nou heb ik alleen bij installatie van drivers (ati dvd 5) het id number nodig dat op de cd (label) staat. Heeft iemand een ati retailkaart en kan die ff dat nummer posten. Het zijn toch geen unieke nummers.
Of ingeleverd in winkel? Kon je beter naar Ati zelf gaan..
ja, en die vragen dus weer 10 dollar om het op te sturenOp dinsdag 29 januari 2002 22:31 schreef Wisey het volgende:
[..]
Je oude cd is pleitos?
Of ingeleverd in winkel? Kon je beter naar Ati zelf gaan..
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Als je van de winkel een copie hebt gekregen, krijg je heus ook wel een nieuwe code van ze.Op dinsdag 29 januari 2002 22:32 schreef chucky666 het volgende:
ja, en die vragen dus weer 10 dollar om het op te sturen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Valt nog mee..had meer verwachtOp dinsdag 29 januari 2002 22:32 schreef chucky666 het volgende:
[..]
ja, en die vragen dus weer 10 dollar om het op te sturen
op. Zelf heb ik die ati - player ook bij m'n radeon 8500,
maar vind hem niet speciaal..Power dvd is toch beter?
ja, maar ik had er dus ook 1 gekocht (oem) en toen ik thuis kwam zag ik dat er geen cd bijzatOp dinsdag 29 januari 2002 22:34 schreef Wisey het volgende:
[..]
Valt nog mee..had meer verwachtVoor niets gaat de zon
op. Zelf heb ik die ati - player ook bij m'n radeon 8500,
maar vind hem niet speciaal..Power dvd is toch beter?
en nu liepen ze moeilijk te doen om een cd mee te geven
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ga gewoon naar die winkel morgen... Hier krijg je het iig niet.
edit:
Typo
Typo
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()