Toon posts:

weirde kronkels in mijn beeld!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort zijn er rare kronkels te zien in de rechter boven- en onderhoek van mijn beeldscherm, ook trilt het beeld een beetje meer in die hoek dan op de rest van mijn beeld. Het is een 17" lg die op 1280x786 draait. Op een lagere resolutie heb ik nog steeds dit probleem en demagnetiseren werkt ook niet.

Afbeeldingslocatie: http://brakbak.ath.cx/kronkels.gif

hellup!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 19:13

dominic

will code for food

Geen grote adapter of andersoortige storende apparaten dicht in de buurt van de monitor staan?

Download my music on SoundCloud

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
cool dit heb ik op 1600x1200 met mijn iiyama 19 inch.. als ik 'm een resolutie lager zet is het recht.

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Wel een draadloze muis aan die kant, maar ik neem aan dat die erop gebouwd zijn om naast een monitor te liggen :?

Verwijderd

ff expirimenteren met de refreshrate wil ook wel ns helpen...

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 22:02

alm

Op dinsdag 29 januari 2002 21:38 schreef Melkpap het volgende:
sinds kort zijn er rare kronkels te zien in de rechter boven- en onderhoek van mijn beeldscherm, ook trilt het beeld een beetje meer in die hoek dan op de rest van mijn beeld. Het is een 17" lg die op 1280x786 draait. Op een lagere resolutie heb ik nog steeds dit probleem en demagnetiseren werkt ook niet.
Probeer eens het aantal kleuren van je grafische kaart te veranderen. Als het dan wel goed is dan weet je dat het aan je grafische kaart ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 januari 2002 21:46 schreef alm het volgende:

[..]

Probeer eens het aantal kleuren van je grafische kaart te veranderen. Als het dan wel goed is dan weet je dat het aan je grafische kaart ligt.
nope helaas dat werkt niet :(

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op dinsdag 29 januari 2002 21:43 schreef DarkPipo het volgende:
ff expirimenteren met de refreshrate wil ook wel ns helpen...
ja dat kan helpen, me pa heeft ook een 17" LG en die doet erg vaag op 85Hz of hoger, dan maar 75Hz...

probeer dat dus maar eens

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 07:51

WarPuppy

Electronic Technology

Magnetisch apparaat naast je monitor :?

Ook al op andere pc geprobeerd :?

Verwijderd

Topicstarter
*BumP*

Verwijderd

Dit probleem heb ik gehad op een Philips 107S, en mijn collega's 4x hadden ook hetzelfde probleem. Bij navraag bij Philips bleek het te liggen aan een te zwakke voeding in de monitoren.
Pagina: 1