Zonnet!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Nog meer mensen opgevallen dat je je mail niet meer kan ophalen via zonnet!

Verzenden lukt me wel maar bij het ophalen blijft hij zeiken over het wachtwoord en loginnaam!!!

En die zijn beide goed ingevuld!!!!!!!!!!

Verwijderd

Volgens mij is die site gehacked.
http://www.zonnet.nl

Kan iemand die homepage van Zonnet checken?

Ik krijg niet de vertrouwde site van Zonnet te zien, maar een site van iPlanet

Verwijderd

Volgens mij is de site 'gewoon' helemaal gerestyled en kon je daardoor tijdelijk je e-mail niet ophalen (niet met je browser en niet via pop)... maar inmiddels zijn alle problemen weer verholpen hoor! :)

Alleen vinnik 't wel vaag dat ik na die paar dagen helemaal geen e-mail heb!

Verwijderd

Ik denk dus ook dat het komt vanwege de restyling.

Maar ik heb wel gewoon m'n emails ontvangen, wel, naar mijn idee, een paar uur later dan normaal.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Hmm goede gelegenheid om es te switchen naar HetNet of TMFWeb deze zijn vele malen beter.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

crazyhorse, het komt inderdaad door de nwe pagina. Het is denk ik nu ook wel over. Wel nog wat kinderziektes met de nwe site, maar das normaal.

MVG,

deviant

Verwijderd

inderdaad hetnet is stukken beter dan dat bagger zonnet, iig iets betrouwbaarder, daar krijg je je mail nog wel binnen en is het niet ineens "verdwenen" !

Verwijderd

Ach, ik zit ook nog bij vrijwel alle andere gratiz ISPs, maar ik merk niet echt veel verschil. Ze zijn soms allemaal wel eens niet te bereiken en hebben zo hun probs en privacy-toestanden...

Ik vind 't gewoon makkelijk om verschillende accounts te hebben: zo komen e-mailtjes van tweakers op zonnet, komt zakelijke meel op m'n werk en komt privé meel weer op een ander account... :)
Pagina: 1